Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V dnešní době jsou nejcennějším zbožím informace. Film Kandidát ukazuje velkou moc médií, která manipulováním s událostmi mohou ovlivňovat celý svět. Příběh sleduje zákulisí politické kampaně kandidáta na prezidenta. Do volby hlavy státu zbývají 2 měsíce. Úspěšný a vlivný majitel reklamní agentury Adam Lambert přijímá lukrativní zakázku. Má realizovat prezidentskou kampaň pro zvláštního kandidáta - nevýrazného, maloměstského podnikatele. Cílem je pouze rozvířit politické vody a ubrat pár hlasů protistraně. Lambert je zvyklý bez skrupulí každým manipulovat a vždy dosáhnout svého. Jenže na večírku v klubu se nechá vyprovokovat a uzavře sázku se svým rivalem - Ivanem Mullerem, který pracuje pro jasného favorita celých voleb. Ve hře je přibližně sedm miliónů eur. Lambert vsadil všechen svůj majetek na jediného koně, neznámého kandidáta. Zapřísáhnul se, že z této nuly udělá nového prezidenta, a to rovnou v prvním kole prezidentských voleb... Kandidát zobrazuje, co se na politické scéně děje nebo velmi lehce udát může. Je cynickou analýzou společnosti, která se nechá manipulovat bohatými a mocnými. Ti, kteří tahají za nitky, vytvářejí svět, ve kterém mizí hranice mezi pravdou a iluzí či dobrem a zlem. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 3

Recenze (409)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,JESTLI SI NĚKDO MYSLÍ, ŽE LAMBERT NEDOKÁŽE Z NĚJAKÉHO IDIOTA UDĚLAT HVĚZDU, TAK SE VELMI MÝLÍ. TOHLE JE VÝZVA JÁ JI PŘIJÍMÁM! A PŘEDEVŠEMI PROHLAŠUJI, ŽE Z NEZNÁMÉHO KOKOTKA UDĚLÁM PREZIDENTA TÉHLE ZEMĚ!“… /// Taková hovadinka o tom, jak se z neznámýho kandidáta měl stát prezident. Moderní a dobře koukatelnej háv to má. Taky rychlej střih alá Tony Scott, střídání hudebních nálad, krátký dialogy, vo ftip se staraj česko-slovenský průpovídky, který vobčas i úsměv vylouděj… Trochu mi to připomíná Ulovit miliardáře, jen tady je to takový…trefný, politický absurdní (i když jak vypadá taková politická absurdita?) a neuvěřitelně ,,na pohodu“. Vodsejpá to, zajímavej satirickej námět, ucházející herci… Je mi jasný, že se na to nebude dát čumět furt. Ale pro jednou si nechám takovejhle svěží vichr z Petržalky líbit! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Román ,,Kandidát - Denníky z odpočúvania“, kterej v roce 2012 napsali Maroš Hečko a Michal Havran ml., číst nebudu. 2.) Mám rád filmy s rafinovaným smyslem pro humor. 3.) Mám dělat na prezidentský kampani. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

jojinecko 

všechny recenze uživatele

Nunka vsetko napisala velmi vystizne aj za mna:) S privretými oboma očami aj mojim tretím okom to na tie **** vydá. Marketingová kampaň zabrala, kiná sú prekvapujúco (polo)plné, našťastie za tou všetkou reklamou nie je prázdno. Na herecké výkony najmä Marka Majeského ako ústrednej postavy som si musel najskôr zvyknúť, predsa len slovenská telenovelistická shitná produkcia zanechá v človeku stopy:) Ako celok veľmi SVIEŽI filmík, ktorý aj vďaka svojej formálnej stránke zaujme a najmä - ten cynizmus ohľadom prezidenta Potôňa, ten bol skutočne parádny ! ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Nemám tolik schopností, kreativity ani peněz, abych dokázal z flašky slivovice udělat prezidenta. Nicméně mne fascinují jedinci, kteří dokáží vnutit lidskému stádu názor, který si u nich někdo objednal. A takový je parchant Lambert, který si sympatie získává výhradně tím, že všichni kolem něj jsou ještě větší zmetci než on. Já jsem si tedy tento celkem realistický výplach mozku poměrně užil, dokonce jsem uvažoval i o čtvrté hvězdě, ale ten zbytečně dovysvětlovaný závěr ji spolehlivě zhasl. ()

Flego 

všechny recenze uživatele

Ak sa slovenský film pobral správnym smerom, čomu úprimne verím, tak toto je priekopnícky film. Brutálna satira z reklamného prostredia, kde sú obyčajní ľudia manipulovaní reklamnými mágmi, ktorí sú schopní urobiť prezidenta z hocikoho, pochopiteľne motivovaní veľkými peniazmi z hlúpej stávky. Myšlienka odpozeraná ako zo zlého sna, kde je všetko možné. Záverečné tlačenie na pílu ako výraz najvačšej absúrdnosti dotvára pokrivené charaktery a len som čakal na totálne vyvrcholenie. To všetkých priviedlo na myšlienky, o ktorých nikto nehovorí, ale všetci vedia, že to tak je... Herecké obsadenie je perfektné, Marek Majeský sa ako majiteľ reklamnej agentúry rozohral do výborného výkonu a jeho postava Lamberta je prirodzene odporná, slizká a samoľúba. Po technickej stránke je snímok debutanta Jonáša Karáska absolútne dokonalý, scenár, hudba, strih, kamera a réžia tvoria kompaktný celok, ktorý može konkurovať aj zahraničným silnejším produkciám. K tomuto filmu sa určite vždy rád vrátim, lebo je to učebnicový príklad ako skĺbiť dobrú myšlienku s filmárskym talentom. ()

DEXTER099 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem daleko víc a ne jen samé rádoby hlášky slovenského herce,který i když nechápu proč byl předabován Martinem Stránským.Film o tom jak fungují reklamní agentury a jak s někoho nevýrazného udělají pro ovce jejich vůdce.Nejlepší na filmu byl pro mě nejspíše Michal Dlouhý.Takže celkově 50 % a tři hvězdy. ()

Galerie (79)

Zajímavosti (27)

  • V ankete televízneho spravodajstva sa objaví viacero mediálne známych osobností, medzi nimi napr. Dado Nagy, raper Lyrik alebo dvojica Daniel Baláž a Pavol Hubinák známa z vysielania Rádia_FM. (ZetDaElO)
  • V scéne, kedy Adama Lamberta (Marek Majeský) navštívi v jeho kancelárii biskup, je najprv fľaša vodky takmer prázdna a notebook na stole sklopený. V ďalšej scéne je už ale fľaša poloprázdna a aj notebook na stole je otvorený. (diffside)

Související novinky

Duhová kulička 2015

Duhová kulička 2015

29.04.2015

Lidi dostanete do kina dvěma způsoby: buď natočíte skvělý film, nebo začnete dělat dobrý marketing. Na ZLÍN FILM FESTIVAL se už třináctým rokem valí Duhová kulička – dvoudenní konference ze světa… (více)

54. Zlín Film Festival startuje již 30. května 2014

54. Zlín Film Festival startuje již 30. května 2014

28.05.2014

Je to ideální datum, protože mimozlínšťané mohou využít k návštěvě Zlína především víkend. Nejedná se totiž jen o festival určený dětem a mládeži, zajímavé filmy z více než 55 zemí světa zde zcela… (více)

Reklama

Reklama