Reklama

Reklama

Epizody(12)

Obsahy(1)

Satoru Fujinuma prožívá poměrně složité životní období. Je mu 29 let a zrovna nedávno skončil ve své práci, kde se živil jako autor mangy. Nyní z nouze vzal práci, ve které rozváží pizzu. Satoru má však velmi zvláštní dar. V určitých chvílích se mu náhle stává, že se vrací v čase a tyto skoky jsou zpravidla pokaždé spojeny s nějakou významnou událostí nebo katastrofou, kterou má Satoru možnost ovlivnit a zvrátit. Takto se mu například podaří zachránit malého chlapce od toho, aby jej přejelo nákladní auto, jehož řidič měl infarkt za volantem. Aby toho nebylo málo, tak se do Satorova života po tomto incidentu vrací jeho matka. Toto shledání a případ únosu, který se objeví v televizi, u Satora vyvolají vzpomínky na dětství a na okamžik, kdy nedokázal zachránit svou spolužačku Kayo Hinazuki před únosem, z kterého byl nakonec obviněn starší chlapec, kterého Satoru považoval za svého kamaráda. Vše nakonec vyvrcholí okamžikem, kdy se Satoru jednoho dne vrátí domů a nalezne svou matku mrtvou, a aby toho nebylo málo, stává se hlavním podezřelým z její vraždy. V momentě nejvyšší nouze se Satoru opět nečekaně přenese v čase. Je rok 1988 a Satoru je mladý chlapec. Do únosu jeho spolužačky Kayo Hinazuki zbývá měsíc... (Jeoffrey)

(více)

Videa (5)

Trailer 2

Recenze (52)

Mkqp 

všechny recenze uživatele

Většinou si počkám až je seriál celý a až pak jej zhlédnu, tentokrát jsem, ale nevydržel a když vyšel 7. díl, moje vůle byla rozlámána na absolutní kousíčky. Anime je to hodně kvalitní a na to, že se povětšinu času pohybujeme ve školním prostředí základní školy, tak se vyvarovalo typické Japonské infantilnosti a navíc si drží stabilní úroveň po celou dobu. Jenomže i přesto mi u něj chybělo jakési kouzlo, které by si mě obmotalo kolem prstu. Tímto pocitem jsem oplýval pouze u prvního dílu, ale i tak jsem viděl nejlepší anime za posledních pár let. Příběh je super a drží se v thrillerově kriminálním stylu, které mám tak rád, jen je škoda, že pachatelem byl ten o kom jsem byl přesvědčen zhruba od třetího dílu. Charaktery jsou celkem barvité, ale psychologii moc vyšperkovanou nemají. ()

Sweat55 

všechny recenze uživatele

Jsem rád že jsem se k Boku dake ga inai machi konečně dostal, protože to co jsem viděl bylo jedním slovem kouzelný. Celá série si drží hodně vysokou kvalitu a ani při jediném díle jsem neměl pocit, že by ztrácela něco ze svého kouzla. Hlavní postava je v tomhle parádním a hodně zajímavém příběhu výborná a to samé se dá říct i o zbytku ostatních postav, hlavně o jeho matce. Skvěle napsaná role. No a ten konec, ten byl stoprocentně dechberoucí, až mě to úplně rozladilo. ()

Reklama

Starletka 

všechny recenze uživatele

Wow. Prostě wow. Jednak už tady dlouho nebylo nic o skákání v čase, ale tento kousek má navíc ještě náběh na slušné psychologické drama. K zajímavému příběhu přidejte ještě hustou atmosféru, propracované postavy, příjemnou animaci, pěkný soundtrack, opening a ending, a máte bez diskuze nejlepší kousek sezóny. Bohužel u odhalení identity sériového vraha se žádné překvapení nekoná, což na jednu stranu zamrzí, ale naštěstí na celkové kráse zas až tak moc neubírá. 9/10 ()

Hromino 

všechny recenze uživatele

Po zhlédnutí Sword Art Online jsem měl o schopnostech Tomohika Itóa značné pochyby, po zhlédnutí první řady Gin no sadži jsem se pro změnu jemně uchýlil k názoru, že se možná jen v případě SAO tento režisér chopil poněkud nešťastné látky, a po zhlédnutí Boku dake ga inai mači se k témuž názoru kloním s definitivní platností; přesvědčen, že téže látce bych v podání jiných režisérů a studií bez většího váhání dokázal udělit pouhou jednu hvězdu. Itó zde dokazuje, že i z pochybné kočkopsí předlohy rádoby psychologického, rádoby sci-fi a rádoby detektivního rázu dovede vytvořit dobře prokomponovaný vyprávěcí celek a předložit divákovi podívanou, která – ač pracuje s postavami ne vždy logicky uvažujícími a motivacemi uvěřitelnými – mi postavy přece činí sympatickými, která – ač nepevnými pravidly cestování v čase na příběhové nelogičnosti si postupně zadělávající – přece dovede držet nějakým způsobem pohromadě, a která – ač identitu vraha velmi zřetelně prozrazuje na dlouhé míle dopředu – přece napětí nezabíjí, ale naopak s ním výborně pracuje, umí si udržet divákovu pozornost v relativně vysoké míře až do konce a je k tomu velmi zdařile naanimovaná a ozvučená. Do budoucna bych si přál, aby Itó spolu s hlavním scenáristou vytvořili nějaké původní dílo, nezávislé na jakékoli předloze, kde by mohli naplno ukázat své tvůrčí schopnosti. Režisér je to totiž vynikající a z látky s mnoha dírami a hloupými chybami dokázal přece vytvořit dílo, které minimálně na silné 3* má. ()

HDeer 

všechny recenze uživatele

Brilantná nadprirodzená detektívka, ktorá sa pohráva s diváckou vnímavosťou. Zatiaľ čo finálna úprava pôvodnej predlohy pôsobí značne zjednodušene a prispôsobene, v konečnom dôsledku prináša takmer rovnako úderné finále. Zachováva sa totiž stále nadpriemerne konštruovaný story-telling a jednotlivé postavy naberajú na kontúrach práve vďaka skvelým dabérom a miestami mrazivému soundtracku. Takto prispôsobené pandemónium tak diváka prirodzene zhltne a od prvej až po poslednú dvanástu epizódu ho nenechá odtrhnúť pohľad od diania. Adaptácia samozrejme nie je bezchybná. Čerpanie z predlohy istým spôsobom viacnásobne zviditeľňuje hlavného vinníka. Nakoľko je spracovanie omnoho strohejšie a dynamickejšie, ostatní podozriví dostávajú príliš málo priestoru nato, aby sme o nich vôbec mohli uvažovať ako o vrahoch. Ohľadom samotného adaptovania by som sa rovnako vrátil k úlohe Airi, ktorá sa mala pôvodne postarať o návrat spomienok, ale pre dĺžkové účely bola odsunutá na druhú koľaj. Tu si už nie som celkom vedomý poškodenia zápletky, nakoľko finále autori zvládli bravúrne, len neisto teda porovnávam pôvodné a alternatívne. Napokon predsa len ide o niečo, čo v anime svete nemá obdobu ani ekvivalent. Konzistentné a súčasne autentické pohrávanie sa s diváckou mysľou. ()

Galerie (309)

Zajímavosti (1)

  • V závěrečné scénce, kde Satoru sedí pod mostem, je vidět grafiti Re: Re. "Re: Re" je název úvodní písně od skupiny Asian Kungfu Generation. (Harroc)

Reklama

Reklama