Reklama

Reklama

VOD (1)

Padělatel Ray Cutter spolupracoval s gangsterem Tommym Keeganem. Keegan si z něj udělal obětního beránka, a Ray se dostal na pět let do vězení. Když mu zbývá do konce trestu deset měsíců, dozví se, že jeho patnáctiletý syn Will má neoperovatelný maligní nádor na mozku. Will žije s Josephem, otcem Raye, který byl v minulosti známým kasařem. Ray žádá o propuštění, ale je zamítnuto. Obrátí se na Keegana, který uplatí soudce, a Ray je volný. Jako protislužbu chce Keegan, aby Ray ukradl obraz Claudea Moneta Dáma se slunečníkem, který bude v Bostonu vystavován, a nahradil ho falzifikátem. Keegan má na originál kupce, šéfa latinskoamerického kartelu Raoula Carlose, který vlastní největší sbírku umění na kontinentu. Ray má rovněž sehnat pro Carlose odhadce. Po Carlosovi a Keeganovi jde již nějakou dobu také policie. Proto agentka Kathryn Paisleyová s kolegou začnou sledovat i Raye. Rayovi chvíli trvá, než si získá Willovu důvěru. Otec Raye varuje, aby si s Keeganem nic nezačínal. Ray chce Willovi splnit tři přání. Jako první chce Will poznat svou matku, na kterou se nepamatuje. Kim je nevyléčitelná narkomanka. Ray ji však přemluví, aby se dala do pořádku a setkala se s nimi na oběd. Setkání díky Kiminu předstírání dopadne dobře, ale Will tuší, jak na tom ve skutečnosti jeho matka je. Druhým Willovým přáním je zažít sex. Ray ho vezme k doporučené dívce v nevěstinci. K ničemu však nedojde, protože musejí utíkat před policií. Willovi se vzrušující únik líbí, a jeho třetím přáním je pomoct otci při krádeži obrazu... (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (35)

rublik05 

všechny recenze uživatele

Přiznám se, že jsem očekával nějakou zajímavou kriminálku o vysloužilém kriminálníkovi, který se znovu vrací ke svému řemeslu, místo toho jsem dostal poněkud divné drama, které se snaží být strašně dojemné a emotivní, až je to zcela kontraproduktivní a nevěrohodné. Emoce jsem hercům ani za mák nevěřil, Travolta se svým utrápeným výrazem mi přišel spíš k smíchu. Marně jsem čekal na vrchol filmu, tedy velkou obrazovou loupež století, ta však proběhla prakticky během pár minut a to takovým způsobem, až jsem si začal říkat, jak je vlastně docela jednoduché vykrást slavnou galerii umění. Nečekal jsem, že to bude taková science fiction, fakt ne. I když se jednalo "pouze" o hodinku a půl, tak se film neskutečně vlekl, pomalejší tempo jen umocňovalo nudu a prázdnotu zvoleného tématu, závěr byl jen takovou pomyslnou třešničkou na dortu. 2/10. ()

bearmeedek 

všechny recenze uživatele

Název „Loupež století“ je vzhledem k obsahu filmu blbý. Chápu ale, že název „Tři přání“ by vyvolal zmatek a směřoval k jiným filmům. „Padělatel“ je film o něčem jiném. Na pozadí nutné loupeže je odlehčeně podáno drama mužské části rodiny – děda, otec, syn. Vyhaslý Travolta zde vůbec nebyl špatný a film bych neodsuzoval kvůli tomu, že špatný otec chce dohnat pár zbývajících hodin a být tím lepším otcem. Jo, je to takové jednoduché, ale dobře se na to dívalo. 69%. ()

Reklama

Lacike 

všechny recenze uživatele

Tak tu mame dalsi film v ktorom sa Trojvoltak snazi ukazat, ze vie hrat. Je to tak mix rôznych zanrov. V centre je vztah medzi otcom kriminalnikom a jeho smrtelne chorym synom a este je to umocnene Trivoltovym otcom, ktory to cele obcas vtipne glosuje. Potom tu je este nejaka ta kriminalna podzapletka, kedze Trivoltak sa predcasne z basy nedostal zadarmo a tak musi splatit dlh miestnemu kápovi. Proste jedno klise strieda dalsie. Nic nove pod slnkom tento film neponukne a aj to klise, ktore ponuka je natocene tak tuctovo a nazaujimavo. Zaporaci skoncia zle, kladaci kladne, ach jaj. Vysledkom je zbytocny film v Trojvotakovej filmografii, ktory sa hodi hlavne ludom, ktori si aj po miliontyprvýkrát potrpia na otcovskosynovskej tematike v ktorej sa postupne zblizuju, aby na konci skoncili vsetci stastne na pláži. Bohuzial mne tato tema nesedi. 5/10. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Šestkrát porušil podmínku a teď vede nezletilce do bordelu." Ray je zkrátka drzej, mazanej a má plán na loupež století. Takže tohle měla být loupež století? Možný to je. Třeba v 17. století by nevolníci v kinech napětím ani nedýchali, když Ray mazaně vyhodil pojistky. Jenže v současnosti ta loupež působí trošku trapným dojmem, rodinný utrpení taky za moc nestojí a tak to celý stojí na klucích Cutterových. Z nich se vyznamenal zejména praktickej děda, kterej tu nudu dost oživil. Jen bych to spíš než jako film viděl na 365. díl nějakýho krimi seriálu. ()

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Já The Forger vidím jako určitě hodně podhodnocený film, neboť jsem v něm viděl poměrně kvalitní drama, které ale bohužel potápěla kriminální linie. Ano, tento snímek se totiž odehrává ve dvou žánrových rovinách, zmiňované kriminální, která je nevýrazná, nudná a její konec je jen velká, zmatená naivnost, a pak dramatické, zabývající se generačními problémy jedné rozvrácené rodiny, za nimiž stojí především Travoltova minulost a smrtelná choroba jejího nejmladšího člena, a v tomto ohledu musím dát jasný palec nahoru, neboť se jedná o skutečně působivou a především fungující emotivní podívanou, která i přes velmi tíživé téma zbytečně moc netlačí na pilu, a přesto jsem se jen stěží ubránil slzám dojetí. Za vážně výrazné pozitivum pak musím zmínit i ústřední herecké trio, které tu podává velmi silné a přesvědčivé výkony, neboť Travolta mě po dlouhé době dostal zas vážně do kolen, Sheridana mám už dlouho pod drobnohledem a Plummer je pak prostě jistota. Takže zkrátka, pokud by celý film stál jen na onom dramatickém vývoji, jednalo by se o fakt mimořádně silné a působivé drama, ona zpackaná krimi zápletka ale posílá bohužel celý film do bahnitých béčkových vod. Velká škoda, nicméně i tak jsem přesvědčen, že se jedná o vydařenou podívanou, která si zaslouží daleko větší diváckou pozornost a přízeň a s místní negativní kritikou tak nemohu tentokrát příliš souhlasit. ()

Galerie (79)

Reklama

Reklama