Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film Hoteliér není pouhý záznam zkoušení hry, ale především intimní pohled do vztahů mezi jejími jednotlivými protagonisty. Nejde ani o klasický dokument, protože hranice mezi hraním, tvorbou a záznamem reality je v něm až příliš tenká. Film tak reflektuje nejen stárnutí vynikajících autorských herců, ale i jejich vztah k dnešnímu světu a zklamání z toho, jak dnes vypadá český film a divadlo. Vypovídá o jejich obavách, tužbách a snaze ještě ze sebe vydat to nejlepší. (Artcam Films)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (29)

kaylin 

všechny recenze uživatele

Trochu smutné bilancování hereckých legend a především Pavla Landovského. Je na něm vidět, že už se velmi blíží konci, ale ještě více je na něm vidět, že už to skoro vzdal. Pak ale přece jen dojde k malému záchvěvu toho, co by se dalo považovat za jeho hereckého génia. Budiž mu země lehká. Dokument spíše průměrný. ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Filmů o filmu jsem viděl spousty, ale dokument o přípravě divadelního představení asi poprvé. Nevím, jak to bylo s Landovským, a zda měl tedy pravdu Kačer či Šafránková, ale aspoň (stejně jako Pucholt) na projekt nějaký názor měli. Zato Abrhám vypadá, že jim tam jen dělá statistu. Jeho syn zase asi normálně dělá pro bulvár, protože když ho Pucholt vyhodí dveřmi, tak už je za chvilku s kamerou za oknem. Takže k dokonalosti to má daleko, ale jako záznam setkání dávných hereckých kolegů to smysl má. ()

Reklama

plechulka 

všechny recenze uživatele

Jeden z nejlepších dokumentů o přátelství a stáří, co jsem za poslední dobu viděla.... Možná, že k tomu, aby ho tohle zasáhlo, fakt musíte mít "odžito" a mít pár kamarádů, které Vám stáří mění před očima a kterým byste hrozně rádi nějak pomohli a nevíte, jestli ta Vaše pomoc je ta pravá... Osobně rozumím i postoji Kačera i postoji Šafránkové, ale až to budu já mít "za pár", moc bych si přála mít kamarády, kterým bych stála za takovýhle "štrapáce"!!! ()

Vodnářka 

všechny recenze uživatele

Ano, myšlenka povzbudit Lanďáka, přivést mu kámoše, nazkoušet jeho hru ať už dopadne jakkoliv, hlavně, že ho na chvíli vytáhne z rezignované trenýrkové letargie, je pecka, ovšem realizace lehce vázne. Kačer se ukazuje jako bezcitný arogantní sobec, kterému jde vlastně hlavně o to, být znovu aspoň trochu režisér, ať už to zastírá jakkoliv, vystrašená Libuška, která v něčem přecejen pravdu bude mít, Josef Abrhám stojící mezi nimi a zlatíčko Pucholt, který se prostě přizpůsobí. A samotný dokumet? Kýčovití koně jsou až absurdním amaterismem, režisér zapomíná na hranice trapnosti (viz otravní kameramani u Pucholta) a celkově spíš s kamerou stojí u pár scének, které bez větší výpovědní hodnoty řadí za sebe. Dvě hvězdičky za dobrý zvuk, schopnost sehnat tak velký tým kameramanů a pár hlubších momentů, které se filmu odepřít nedají... ()

navorski 

všechny recenze uživatele

Námět na dokument o muži, který asi trpí stařeckou demencí, ale protože je umělec, tak to všichni kromě Libuše Šafránkové přehlíží, je tak trochu neetický, už proto, že mu přítomnost kamery možná docela vadila.... Asi by bylo lepší, aby si lidi umělce pamatovali jako zdravého a plného sil než takto. Ale i tak mi to přišlo tak nějak citlivé a podnětné. ()

Galerie (24)

Zajímavosti (1)

Související novinky

Letní filmová škola se blíží

Letní filmová škola se blíží

20.07.2013

Programovou osu letośní LFŠ tvoří šest základních sekcí, které vyváženě pokrývají všechna témata festivalu: Fokus (tentokrát profil portugalské kinematografie), Inventura, Spektrum, Visegrádský… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno