Reklama

Reklama

Debilní kecy

(seriál)
Komedie / Krátkometrážní
Česko, 2012, 14x3 min

Obsahy(1)

Český YouTube pořad autorů Čeněka Stýbla a Erika Meldika, kteří si říkají Viral Brothers, si v jednotlivých zhruba tříminutových dílech berou na mušku debilní kecy určité skupiny lidí, jako jsou například kluci, holky, důchodci, matky nebo studenti. (PotterMan999)

Recenze (68)

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Debilní kecy....věc která mi při sledování vůbec nevadí a už vůbec mi nevadí, že je zde jako seriál, i když srovnal bych to spíš s jistým druhem pořadu.Meldík a Stýblo před lety udeřili hřebík na hlavičku a trefili se do vkusu i stylu drtivé většiny dnešní mládeže.Spousta debilních keců je trefná, výstižná a kurefsky ftipná.Např. nejlepší pro mě jsou jednoznačně debilní kecy holek (co holky neříkají), kecy studentů, matek a český styl.Pro někoho možná primitivní zábava (zase ty uvědomělý sráči) pro mě super oddych. který dokáže skoro vždy na 2 až 3 minuty rozesmát.Pravda ovšem je, že jim pomalu dochází dech, pár videí je opravdu špatných a chtělo by to udělat nějaký mega finiš a dát si třeba rok pauzu, nasbírat materiál a informace, přizvat pár kreativců a rozjet to trochu jinak a s víc lidma, protože už jim dochází dech, ale pořád jim přeju, ať se vrátí na "vrchol", na kterém bez pochyb byli.60%.p.s. kde ste vzali sakra tu Kučavíkovou!?! :) ()

orkadimenza 

všechny recenze uživatele

Na jednu stranu máme okopírovaný boom v podání české dvojice (aneb využití "proč sledovat zahraniční youtubery, když čeští dělají totéž), na druhou stranu je to mnohokrát vtipné, zasmál jsem se celkem dost, a taky nutno podotknout, že Pražáky nikde na světě nemají a psi byli taky originální. Opravdu těžké hodnotit. ()

Reklama

Kmotr76 

všechny recenze uživatele

Co na čsfd dělaj videa z jútúb??? No nic, videa Viral Brother mi nikdy moc vtipná nepřišla. Jo, někdy se parodie vydařili, ale většinou šlo o veskrze trapná "videjka ". Navíc je vidět, že je to dělaný hlavně pro peníze a to je vidět nejvíc v posledních kouscích dvojice. Jde o jeden z mnou nepochopených "kultů" naší generace. Tohle ale kult asi nebude...za deset let o Viral Brothers nebude nikdo vědět. ()

Jungolink 

všechny recenze uživatele

Pokaždé, když jen vidím náhled na video v sekci „Popular on YouTube – Czech Republic“, chce se mi brečet... a ptám se: proč? Neříkám, že každý YouTuber musí tvořit něco převratnýho a světobornýho (spousta z nich nedělá nic jiného než vlogy – proti gustu...), ale div ne ještě veřejné chlubení se tím, že jde v nemalé míře (světlou výjimku tvoří např. díl „Debilní kecy Pražáků“) de facto o překlad obsahu videí jiných tvůrců, je zvrácené. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Já bych to neodsuzoval. Každý kdo se snaží dělat inteligentní srandu zasluhuje palec nahoru. Netvrdím, že všechno bylo povedené, ale kucí celkem přesně cílí na chování omladiny a i některých dospělejších jedinců. Případně na takové to stádní chování a ,,čecháčkovství'', které stále z některých jedinců vyloženě čpí hlavně v zahraničí. Možná, že řada z těch co tu dala odpad se v nějaké scénce poznala a snad proto se to někoho tak dotklo, že to setřel odpadem:-). Osobně jsem viděl asi většinu Debilních keců, díky tomu, že to někdo pospojoval do jednoho delšího avíčka. A tak jsem viděl Co kluci a holky neříkají, kecy Pražáků, o vánocích a kecy mamin a nakonec školu a povedené kecy Čechů na dovolené. Musím za sebe říci, že místy to bylo opravdu vtipné a zatraceně pravdivé. Kdo máte rádi Na Stojáka a podobné formáty zábavy, určitě Vám to nebude připadat tak hrozné jako místním arbitrům vkusu. Souhlasím však s jedním, to že se to tu objevilo v databázi filmů na CSFD asi není úplně Ok. Dnes, když jsou kucí známí díky jůťjůb to smrdí hodně reklamou, ale ze začátku to ti dva dělali jen ze srandy s chutí pobavit - což se jim povedlo a to já umím ocenit. * * ()

Galerie (3)

Zajímavosti (5)

  • Jejich videa mají několik milionů shlédnutí, nejvíce shlédnutí mají "Debilní kecy matek", a to k srpnu 2013 více jak 4 000 000. (PotterMan999)
  • Dílu "Debilní kecy psů" se dostalo pozornosti i v americké televizi. (PotterMan999)
  • Autoři inkasovali od objednatelů za virální videa částky v řádech statisíců korun, poté přešli k vlastnímu merchandisingu. (L_O_U_S)

Reklama

Reklama