Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V roce 1955 prosazující se fotograf Dennis Stock sleduje vycházející filmovou hvězdu Jimmyho Deana (DeHaan) kvůli photoshootu pro magazín LIFE. Poté, co jsou Dennisovi nadřízení v Los Angeles a New Yorku z jeho snímků zklamáni, Dennis se s Jimmym vydává na cestu do jeho maloměstského domova v Indianě. Nejenže při této cestě pořídí několik kultovních snímků, ale najde při ní i sám sebe. (Ajjinka)

(více)

Videa (5)

Trailer 2

Recenze (16)

HAL 

všechny recenze uživatele

Je známkou velkého nepochopení filmu vyčítat že se z něj o Deanovi člověk moc nedozví, když ten je tu jen vedlejší postavou, prostředkem k vyprávění o fotografovi Dennisi Stockovi. Anton Corbijn je původně fotograf a ten film je do značné míry autobiografický, jen Corbijn měl v osobním životě místo Deana Iana Curtise z Joy Division (který se zabil zhruba ve stejném věku jako Dean). A je to vidět - jako člověka který se fotkou do jisté míry také živí, a ty situace a pocity tady má až nehezky silně zažité, mě velice těší jak trefně tu tuhle práci, a myšlenky a pocity lidí které přitahuje, dokázal zobrazit. 8/10 ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Na toto som sa tešil pretože sa snímka odohráva v krásnych 50.rokoch a je tu postava Jamesa Deana. Je to ale taká tá jasná priemerná záležitosť. Herci dobrí, ale žiadna extra sláva, rovnako tak ich podané herecké výkony. DeHaan zahral Deana veľmi slušivo. Príbeh síce celkom kvalita, ale o dialógoch by sa už dalo polemizovať. Hudba ušla ale taká tá nemastná neslaná. Čo je na 50.roky škoda. Ja som sa miestami nudil, miestami sa mi to naozaj páčilo, sem tam boli hluché miesta. Ono by sa dalo povedať, že to nieje snímka pre všetkých, musíte mať naozaj tento štýl filmu radi, inak to pre vás ani nič moc nebude. Takže presne takej skupine ľudí by som to doporučil. Ja som od toho až tak nečakal a to bolo podstatné, že moje očakávania boli v podstatne naplnené a nedostavilo sa až také sklamanie. ()

Reklama

Lucjen 

všechny recenze uživatele

Opäť raz vyhráva forma nad obsahom; každý záber je do detailu premyslený. Situácie, v ktorých fotografie Jamesa Deana vznikli pred kamerou akoby naozaj ožili. Je to však na úkor čohokoľvek iného - o Jimmovi toho veľa neviem a po pozretí sa to nijak výrazne nezmenilo. DeHaan tu bol trochu nemastný-neslaný, i keď o skutočnom Deanovi toho viem naozaj pramálo a tak nemôžem posúdiť kvalitu jeho samotného stvárnenia. Pattinson ho tu tentokrát zatienil. Keď sa chopí zmysluplných postáv, obzvlášť tých strápených a stratených (má na to ksicht), vie byť skvelý. Škoda samotnej dejovej línie, ktorá film sťahuje nižšie, než by si zaslúžil. ()

Qitek 

všechny recenze uživatele

Jak už nekdo psal, nejlepší na tom filmu je jeho plakát. Zároveň je pozoruhodné, že se Corbijn nesnaží nijak jít divákům vstříc. Což se mi vlastně líbilo. Odvrácená strana této mince je ale ta, že i jako náročný divák, jsem se filmem dost prozíval. A pamětihodného, tu neshledávám vlastně nic. Po těch pár Corbijnových filmech (zatím čtyřech), se snažím smířit s myšlenkou, že jako režisér "funguje" Corbijn jen jako "intelektuální" lákadlo pro milovníky "jiných-artových" filmů. Byť natočil pro mě jeden z nejlepších, hudebních, biografických filmů vůbec - Control. To ostatní je pak sice hezky nasnímáná audiovize, ale životnost nulová. Vyloženě nic proti ničemu, řekl bych. Ale jinak je Life fajn. Že to není konstruktivní kritika, o.k. To není ani Life. Forma krásná. O tom jsem ale nepochyboval. ()

spaceboyCZ 

všechny recenze uživatele

Těšíte se na film a pak, v jeho půli, zjistíte, že ho dokoukáte už jen z čisté setrvačnosti..že co by kdyby se náhodou něco z něj vylíhlo. Ale ono nic. Potenciál byl přitom obrovský, zejména ten herecký, jenže příběh vedoucí od ničeho nikam nezachrání nic. Obrovská škoda. A koneckonců, chybí i nějaký výraznější hudební podkres, který by člověku zůstal v paměti. A tak jsou zde jen oči pro pláč a promrhané dvě hodiny života. ()

Galerie (52)

Zajímavosti (1)

  • Režisér Anton Corbijn, který je zároveň i fotografem, řekl, že se projektu ujal proto, že jeho příběh zkoumá vztah fotografa s jeho fotografickým objektem. O Jamese Deana mu nešlo, v minulosti už projekt o slavném herci odmítl. (Ajjinka)

Reklama

Reklama