Režie:
Jean-François RichetKamera:
Robert GantzHudba:
Sven FaulconerHrají:
Mel Gibson, Erin Moriarty, Diego Luna, Michael Parks, William H. Macy, Miguel Sandoval, Dale Dickey, Richard Cabral, Daniel Moncada, Raoul Max Trujillo (více)Obsahy(2)
Mel Gibson se ve filmu Blood Father představuje v roli bývalého člena motocyklového gangu "Hells Angel" Johna Linka, kterého právě propustili z vězení. Svobodu si ale neužije příliš dlouho - jeho 16letá dcera Lydie se dostane do problémů s drogovými dealery poté, co je namočena do krádeže špinavých peněz. Nevinná Lydie si na útěku před nimi neví rady, a tak se rozhodne pro zoufalé řešení - zavolá otcovi, jenž není jen motorkář, ale i bývalý opilec a narkoman. Ti dva se navíc řadu let neviděli a nerozešli se úplně v dobrém. Lydia však pod otcovou ochranou stále vidí svou nejlepší šanci na přežití. Když se tedy John rozhodne udělat po letech první správnou věc i za cenu možného návratu do vězení a své dceři pomoci, krvavá cesta může začít... (Bohemia MP)
(více)Videa (5)
Recenze (394)
Chcel som dať tri, no bohužiaľ, nedá sa. Akonáhle mám totiž pocit, že sa zo mňa niekto snaží spraviť hlupáka (a všimnem si to), mám sto chutí nadrbať "odpad". Celú túto frašku prezentujúcu "nalomený vzťah" medzi otcom a dcérou by som ešte bez problémov prežral (o niečom to musí byť, že?), no jebnutý určite nie som. SPOILER: keď do prísne stráženej väznice príde chlap, ktorého hľadá pol "sveta", no úplne bez kontroly dokladov je vpustený dnu, "lebo šak čože", veď prišiel na trh s ošípanými, to ma proste normálne uráža. Horšie na mňa pôsobil len ten nezmysel "Moje letné prázdniny". Toto sú pre mňa neskutočne otupné filmy .. ()
Vzhledem k režisérovi a kladným ohlasům jak na IMDb tak na rottentomatoes jsem asi čekal trochu a víc a možná něco jiného. Co se povedlo - Mel se do role hodí (záměrně neříkám hraje), a odlehčení v podobě vtipných dialogů bodlo. Co by mohlo být lepší - víc akce. Jdu-li na půlnoční film, čekám odvaz, akci nebo nějaký bizar. Ale tady se pomalu buduje.. ale co, napjatá atmosféra těžko. ()
Toto mi urobilo dobre. Nech je Mel Gibson akýkoľvek človek, rozhodne je dobrý herec.Aj tento priamočiary akčný film v štýle "dcéra sa dostala do sračiek, z ktorých ju musí vysekať drsný tatko" suverénne drží na svojich trénovaných pleciach. S dcérou im to spolu šlape (výborne napísané dialógy), lotri sú odporní, prestrelky krvavé, púšť madmaxovská. Po tej záplave digitálnych veľkochujovín leta 2016 je toto balzam na dušu. ()
Relikt dávných časů. Na podobný film už dneska moc nenarazíte. On je totiž rozdíl mezi filmy které se jako oldschol tváří a těmi které opravdu jsou. No a tohle je skutečně nepokrytá pocta drsným a přímočarým sedmdesátkovým thrillerům které si vystačili i bez monstrózní akce. Jasně nemá cenu si nalhávat, že je to něco originálního nebo sofistikovanýho, film mi vychází na lepší průměr, ale na 4* ho táhne naprosto fantastický Mel, který si užil každou scénu i hlášku co procedí mezi zuby a je to furt ultimátní borec, židoúdu navzdory.75% ()
Mel Gibson žije a pořád ještě umí hrát Mela Gibsona, třikrát hurá. Trochu Mad Max, trochu Martin Riggs a samozřejmě i ten drsňák z Odplaty... jen je mu tedy už asi devadesát, což mu jen nabrousilo hrany, takže už se nesere vůbec s ničím. A vlastně u toho s tím svým civilně hraným buranstvím vypadá i přirozeněji než Liam Neeson. A nesere se s tím ani režisér, což je pro jednoduché akční béčko více než příhodné, začátek zápletky vypadá sice jako hluboké rodinné drama o hledání cesty otce k nezdárné dceři, ale na tohle se tu fakt nehraje. Radši rozšmelcovat pár mexických gangstas na krvavé bifteky, sarkasticky to ohláškovat, a s brokovnicí v ruce jít rozstřílet na kusy další kus středozápadního vidlákova. 7/10 ()
Galerie (104)
Zajímavosti (9)
- Ešte v roku 2008 sa plánovalo, že režírovať a zároveň stvárniť hlavnú úlohu by mohol Sylvester Stallone. (m.a.t.o.)
- William H. Macy si postavu menom Kirby zahral aj vo filme Jurský park 3 (2001). (m.a.t.o.)
- Film, na který šla Lydia (Erin Moriarty) do kina, bylo Přepadení 13. okrsku (2005). Tento film také natočil Jean-Francois Richet. (JohnSmith)
Reklama