Reklama

Reklama

Film NSR o mužovi, ktorého bezohľadnosť a sebectvo zviedli na šikmú plochu. (oficiální text distributora)

Recenze (69)

Patrikbiker 

všechny recenze uživatele

Perla mojí filmotéky, kterou minimálně párkrát do roka opráším. Poprvé jsem tento, dnes již dle mého názoru kultovní film, viděl jako malý kluk, a na tu dobu to byla revoluce. Jednak nádherná přehlídka aut z doby, kdy se k autům přistupovalo jinak než v dnešní době. Snad nejrozsáhlejší ukázka Porschů, Mercedesů, Rolsů v jednom filmu, ale i takové unikáty jako CV 311 v kabátě Mercedesu, která v té době vznikla pod taktovkou spíše Porsche a v úvodních titulkách jde o autentické záběry z testování vozu na okruhu pilotované Nikim Laudou, dnes s cenovkou kolem milionu eur v případě, že se náhodou jeden z několika málo desítek kusů bude prodávat. Celkově rád odpustím filmu drobné chybičky jako například jednoduchost odcizení aut, či nedokonalý překlad značek aut. Vše se vám vrátí v pěkných záběrech jak aut, exteriérů, ale i scenérií Itálie, Rakouska, Francie a Německa, kde se film natáčel. Rovněž velice vkusný výběr hereckého obsazení a celkově pohodový průběh celého děje s příjemným humorem, nadčasovou zápletkou, která se postupně a zvolna rozplétá i překvapivým rozuzlením.... Skvělý dabérský výkon Jiřího Šmicera v hlavní roli šéfdesignera Robertha Mehringa posunul laťku nad hranici originálu. Musím říct, že film 60 sekund (2000), který je tak trochu vykrádačkou tohoto snímku, mne zdaleka tolik nezaujal. O to více doporučuji původní Gone in 60 seconds (1974), kde je snad nejdelší policejní honička, na tomto snímku remake také stavěl. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Vadila mi nedotaženost některých částí děje, např. jeli ukrást auta, žádné podrobnosti, prostě to najednou bylo a hotovo. Naopak skvělý je český dabing, velmi ojediněle se v něm objevil Jiří Schmitzer, který podle dostupných informací jiný film (kromě kousku komedie Zítra vstavu a opařím se čajem, kde namluvil "postavu svého otce Jiřího Sováka v mládí") nedaboval. Spojení Schmitzer Bernd Stephan sedí jak pověstná zadnice v nádobě na vaření. Západoněmecký snímek je spíš originální raritkou než dokonalou komedií/krimi. ()

Reklama

Nobunaga 

všechny recenze uživatele

Tak jsem to právě viděl. Když si odmyslím svůj názor na kradení čehokoliv, když přehlédnu scénu, ve které hrdina projíždí hraniční kontrolou v kradeném prototypu vyrobeném v počtu několika kusů, tak je to pořád tak dobré jako před dvaceti lety :o) Stále ten dobrý příběh zrady a (nejen) pomsty, plný nádherných sporťáků, šlechticů, a slunné francouzské riviéry... Skvělý dabing J.Schmitzera, který s hlavním hrdinou snad srostl. ()

Hennesy 

všechny recenze uživatele

Toto je moje mládí:) Videl som to ako malý chlapec ešte pod názvom "Únos 40 Porsche"...či som si ten názov vymyslel, alebo to ozaj prišlo k nám do kín pod týmto názvom sa už asi nikdy nedozviem. Čo však viem je, že od vtedy viem čo je to Malá nočná hudba a Monteverdi:) Pozrel som si to dnes znova a už len za tú jednoduchú a bezstarostnú atmosféru 80.- tych rokov som musel dať také hodnotenie... ()

Stejšn 

všechny recenze uživatele

Dnes už ten film nemůžu hodnotit, je to tak strašně dávno, co jsem ho viděl... ale rozhodně vím jedno: "MONTEVERDI" - jeden ze zlodějů o něm říká: "Viděl jsem ho jen dvakrát v životě". Já ho neviděl dodneška (a asi ani nikdy neuvidím, dokonce i muzeum je vysoce exklusivní), ale díky tomuhle filmu si budu nadosmrti pamatovat, že tahle švýcarská značka kdysi existovala. EDIT: Tak jsem ten film právě viděl znova, asi po 20 letech. Je to taková pomalá mírná komedie, jaké se už dneska netočí. Není tu žádné násilí, žádná rvačka, honička, ba dokonce ani žádná postelová scéna. Vlastně tu nepadne ani jediné sprosté slovo, či nadávka. Je tu spousta pěkných aut, i když rozhodně nejvíc sexy je to duhové 911 turbo, kterým to všechno začíná. Hlavní hrdina je sympatický, žena jeho srdce milé krásná a italové skvěle kníratí. A Jirka Schmitzer odvedl v dabingu parádní práci. ()

Zajímavosti (1)

  • Ačkoli nazvali celníci projíždějící bílý sportovní vůz Maserati, jednalo se o prototyp Mercedesu CW 311 z roku 1978. Tento vůz disponoval 12válcovým motorem o objemu 6,9 litru, výkonem 276 kW, maximální rychlost vozu byla 320 km/h a zrychlení na 100 km/h se událo za 4,9 s. Označení vozu 311 je odvozeno od koeficientu odporu vzduchu cx = 0,311. Mimo jiné, jedním z pilotů, kteří testovali tento automobil, byl i rakouský jezdec F1 Nicky Lauda. (DruidKarel)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno