Reklama

Reklama

V mysteriózním thrilleru se skupina studentů medicíny snaží získat odpověď na otázku, zda existuje život po smrti. Opakovaně se dostávají do stavu klinické smrti, avšak stále nebezpečnější experimenty si na každém z nich vybírají svou daň... (Falcon)

Videa (6)

Trailer 4

Recenze (259)

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

původní Hráče se smrtí jsem neviděl a po shlédnutí remaku asi ani nechci.Noví Hráčí mají sice celkem fajn vizuál ve pasážích "smrti",ale zbytek je docela nuda,která nedokáže ničím překvapit ani fanouška hororů (což tohle není),ani thrilleru (což tohle je,ale divák u toho určitě napnutý nebude)...40% ()

ALIENka_ 

všechny recenze uživatele

Co vám budu povídat - šla jsem do toho s tím, že to bude aspoň trochu horror, kdy se fakt budu bát. Třeba psychologickej horor by byl skvělej a na tohle téma by se hodil. Ale teda byl to pěkně slabej odvar. No začnu od začátku. Courtney si usmyslí, že chce vidět jak to vypadá po smrti, tak povolá nějaký svoje parťáky (který jen tak mimochodem skoro nezná...), aby jí pomohli umřít. Vezme tam cápka, kterej absolutně nic neumí a ženskou, která se zhroutí při každý příležitosti. Hmm to nám to pěkně začíná. Pak se do toho zamotají další dva lidi a furt všichni umíraj. To je asi tak půlka filmu. Ještě tam teda je hodně medicínský terminologie (abyste se do toho pořádně vcítili, protože ten pravej horor je vlastně ta medicína), kdy vám všechno nezapomenou vysvětlit, jako by se tam navzájem zkoušeli nebo co, a ve skutečnosti je vám to úplně k hovnu. Jedinej normální je tady Ray jen tak mimochodem. Každopádně, potom je začnou nahánět jejich hříchy či co. A tady to začíná, do teď to docela šlo, ale jak přišel ten "horor", šlo to akorát tak do prdele. Ani jednou, přísahám, jsem sebou ani neškubla při těch absolutně klišé lekačkách. Upřímně spíš se mi u toho chtělo spát (a taky srát). Sakra já se sem přišla vyděsit, abych právě nespala, když už je to ten horror, ne u toho usnout! Chci toho moc, když je to doslova HOROR? Atmosféra taky úplně na hovno, vůbec jsem necítila nějaký napětí, prostě to bylo spíš jako nějakej rodinnej film. A jediný, na co spoléhali byla ty levný lekačky. To je už od začátku cesta do pekel. A závěr je největší kravina jako z pohádky, protože co musí udělat? Postavit se čelem k tomu, co provedli v minulosti, vzít za to zodpovědnost a nakonec si odpustit. Poučení jako malejm dětem. A na konci je ještě k tomu happy end. Já se z toho podělám... Takovej potenciál to mělo, a zase nic. Že já ještě vůbec doufám v dobrý horory... Hodnocení: den 765, stále hledám, kde je tam ten horror/10 ()

Reklama

verbal 

všechny recenze uživatele

Plochočárníci ryloudyt jsou naprosto zbytečnou předělávkou už tak otravného a nezáživného Ševcova originálu, založeného na bulvárně semikudlankovských Můdyho blábolech. Jen tu nudnou pičovinu osadili slizštějšími herci (ano, Elena Stránková je stále obskurně odporná a ultimativně nesympatická a Diego Měsíc začíná čím dál tím víc vypadat jako zlý vyžilý pederast z mexických telenovel), „kapku“ zjednodušili, aby si i nejbrilantnější zástupci mladé degenerace nemuseli zavařovat míchu slabikováním určitě neexistujících termitů jako elektroencefalogram, kardiopulmonální resuscitace nebo juvenilní oligofrenik, a doplnili o pár nudných trapných bubáků, které si takový astrální dobrodruh může uhnat při tom jakože eNDÉčku. Ovšem jinak samozřejmě vím, že posmrtný život nade vši pochybnost existuje, stejně jako ten předsmrtný, neboť jsem se o tom na vlastní astrál několikrát přesvědčil. Každý erudovaný astrální cestovatel totiž ví, že se kvůli naprosto totožných posmrtných zážitků nemusí nechávat zkomatizovat partičkou kokotských lapiduchů, nýbrž bohatě stačí večírek s kvalitním Elkem nebo vývarem z ajahuasky. Jeden takový se kupříkladu zvrhnul na podzim roku 2011. Asi patnáct minut po perorálním podání výše zmíněných dobrot jsem se náhle vznesl a napálil xichtem do stropu. Když jsem se pokrytý astrálními pohmožděninami otočil a podíval dolů, spatřil jsem ladné křivky fyzického verbala, jak se s přitroublým výrazem rozvaluje na sedačce a z koutku úst mu vytéká slina. Chvíli jsem se rozkošnicky kochal pohledem na to nádherné tělo mladého Apollona, načež jsem se pořádně odrazil, proletěl ostravským smogem a namířil si to přímo na západ. Asi po hodině letu přede mnou najednou tunel jako kráva! U jeho ústí stál excelentní kriminálník Pája Bém, na hlavě kšiltovku Metrostavu, ve tváři výraz finančního zajištění do konce života, pomrkával na mě a klepal si na Rolexky, ať prý co nejrychleji letím dál, než to praskne a už se na Letnou nedostanu. Raději jsem ho poslechl, načež jsem zjistil, že mám patrně nějaký škraloup a po smrti mě asi čekají věčná muka. Cestu mi totiž náhle zastoupila prateta z matčiny strany a v rukách obří mísu zkurvené žemlovky. Tu nesnáším, protože mě tím svinstvem od tří do šesti let každé prázdniny dennodenně vykrmovala. Tvářila se nasraně a řvala, že to prostě budu žrát, nebo jinak udělá špenát, což je pro mě snad ještě horší noční můra! Natáhlo mě a zachvátila panika, naštěstí jsem v její obraně uviděl mezeru mezi lapačkou a stěnou Blanky, tak jsem to tam okamžitě napálil, se štěstím proklouzl a mazal dál za světlem. Než jsem však k němu doletěl, objevil se přede mnou z čista jasna Értn Sena. Celý brunátný v obličeji, hystericky gestikuloval a portugalsky na mě ječel, že tu nemám, kurva, co dělat, na Letnou mě prostě nepustí ani za pytel sušených čuráků a ať prý okamžitě táhnu do piče, nebo mě přejede Meklerenem. Najednou stopka, zatmění, a se svistem jako prase mě to bleskurychle vtáhlo zpět do fyzického verbala. Když jsem se plně zresuscitoval, zjistil jsem, že mám plnou hubu vyblité žemlovky a na břichu stopy pneumatik!!! A od té doby někdy v noci slýchávám z hajzlu řev čtyřtaktního přeplňovaného šestiválce. To jsou věci, co?! Asi o tom v budoucnu napíču tak tucet knih, pětkrát je zfilmují a Netflix o mě natuty pak ještě udělá seroš! Doufám, že mě bude hrát balkánská mrdna Nina Dobrev. Ta je ostatně jediným důvodem, proč na to čumět, i když by ji jeden daleko raději viděl klečet nahou na čtyřech, než neumětelsky předstírat herečku v nějaké unylé sračce. () (méně) (více)

hygienik 

všechny recenze uživatele

V porovnaní s originálom z 1990, je to prázdne, zbavené akýchkoľvek náznakov kresťanstva. Slovo boh tam ani nezaznie a pojem výčitky svedomia je chápaný modernisticky (Musíš odpustit sama sobě. Lítost nestačí, převezmi odpovědnost.) Ellen Page je v bielom veľmi sexi. Holka po zážitku klinickej smrti pocíti potrebu spiť sa do nemoty? Neverím. ()

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Něco mezi 2 až 3 hvězdy. Nebyl jsem přímo zklamaný, jenom jsem možná čekal něco více. Režisér se měl držet BUĎTO hororového provedení a NEBO spíše takového odbornějšího provedení. Místo toho nám dal něco mezi hororem a filem, který se snaží nějak medicínsky zachytit posmrtný život. Nic extra, ale za podívání se to stojí. ()

Galerie (48)

Zajímavosti (10)

  • Vo svojich memoároch Pageboy, Page opísala nebezpečné a toxické pracovné prostredie na natáčaní. Ako uviedla, na pľaci bol prítomný rasizmus voči Clemons a "queerfóbia" voči nej od nemenovaného šéfa produkcie. (Arsenal83)
  • Po resuscitaci Sophie (Kiers Clemons) ji Ray (Diego Luna) nese, aby urychlil útěk před úklidovou četou. V jedné scéně je Sophiina hlava na levém rameni Raye, ve druhé scéně je na pravém rameni. (BMW12)
  • Postava Jamieho (James Norton) hovorí: „Dnes je dobrý deň na smrť.“ V origináli Kevin Bacon hovorí „hokahay“, čo je indiánske slovo, ktoré znamená, že dnes je dobrý deň na smrť. (Arsenal83)

Související novinky

Scenárista Zdrojového kódu píše novou sci-fi

Scenárista Zdrojového kódu píše novou sci-fi

28.02.2021

Scenárista Ben Ripley (Zdrojový kód) před necelými deseti lety zaujal širší publikum svým originálním sci-fi s Jakem Gyllenhaalem a časovou smyčkou, od té doby se občas někde objeví spekulace o… (více)

Reklama

Reklama