Reklama

Reklama

Podnikatel roku pan Adrián Doria (Mario Casas) má vážné problémy. Je totiž obviněný z vraždy své milenky fotografky Laury (Bárbara Lennie). Byl zatčen v zamčeném hotelovém pokoji, ve kterém kromě něho a Laury nikdo jiný nebyl. Jeho jediná záchrana se tak jeví v osobnosti zkušené obhájkyně, která ještě neprohrála žádný proces. Když se dozví, že obžaloba má svědka, který by mohl celý proces vyhrát, tak neváhá a navštíví Adriána. Chce po něm, aby jí vyprávěl úplně všechno od začátku, aby si mohla vybudovat strategii pro soud. Na světlo tak vyplouvají děsivé skutečnosti, které měly zůstat navždy utajeny. (PROCESOR)

(více)

Videa (11)

Trailer 3

Recenze (329)

H34D 

všechny recenze uživatele

Síla vyprávění v akci, film na sebe vrství různé verze jedné a též události, nabízí odlišné pohledy až nakonec vše rozetne snad až Shyamalanovským rozuzlením. O překvapení však nejde, největší předností filmu je naprosto skvělá atmosféra a samozřejmě i chytrý příběh. Je vidět, že brilantní scénář lze realizovat i bez drahých triků a slavných herců, aby stál výsledek za výbornou... 9/10 ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Vypadá to, že Mario Casas definitivně vyplivnul dudlana a já musím přiznat, že mě jeho Adrián Doria bavil. Úspěšný a vlivný podnikatel se vrací domů z tzv. služební cesty a způsobí vážnou autonehodu. Od tohoto okamžiku jsem si se zájmem začala skládat předhozené filmové puzzle Oriola Paula. Možné varianty byly poutavě natočené, herecké obsazení mi sedlo (mimo jiné výborná Ana Wagener) a hudební podmaz znamenitý. ()

Reklama

BoPo 

všechny recenze uživatele

Zo začiatku film vzbudzuje dojem, že sa jedná modernú verziu Tajemství loňského léta. Následne sa začne hra na pravdu, v ktorej sa neustále mení uhol pohľadu. Prekombinované? Jednoznačne. Uveriteľné? Väčšina vecí áno, ale tie najhlavnejšie pajdajú. Contratiempo rozohráva hru v hre, v ktorej sa hraje hra. Neurazí, nenudí, ale že by som to radil medzi najlepšie španielske filmy, ktoré som kedy videl? Ale kdeže. ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

"Zparchantělec prolhaný či andílek nevinný?" Lhát či nelhat? To je to, oč tu běží. Záhada zamčeného pokoje ukrývá paroží, hned dvojí. Parohy manželčiny i parohy jelena, příhodně číhajícího v karmickém křoví na tu správnou chvíli ke skoku do scénáře, čili před auto, porušující nejen pravidla silničního provozu, ale i biblické desatero. Záletník Ádrián pak jako zajíc kličkuje mezi paragrafy, snaží se oblbovat obstarožní babici s kamennou tváří, prý špičkovou právničku (věř, kdo chceš), a má vybájené dokonce i flashbacky, čímž zabředává čím dál hlouběji do bahna. Přímo do španělsky temného a smrdutého močálu polopravd, lží a ještě větších lží. Dobře míněným radám babice, aby konečně přestal lhát jako když Babiš na iDNES tiskne, se jen ušklíbá, netušíc, že při finálním twistu s ksichtem bude pak sám koukat (z okna směrem k protějšímu baráku), resp. čumět jak péro z gauče, na kterém si před tím mezi paragrafy tak vychytrale hověl. Jo jo, podej právníkovi prst a... Čtyři bouchnutí soudcovským kladívkem. ()

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Tak tohle bylo silene, az do 3/4 filmu to neni nicim zajimave, proste vypravi pribeh, ktery je ale už tak hodne poutavy a vtahující. A pak se poslednich 20minut solidně rozjede a az do zaverecnych titulku nepusti. To, jak se to vsechno rozuzlilo a pak zase 1000x zauzlilo, bylo asi to nejlepsi na celem filmu a po konci filmu na to jen hledíte a přemyšlíte a dochází vám, co se vlastně stalo. Jedna z nejlepsich žánrovek tohohle typu, co jsem kdy viděl. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (5)

  • Vlak, do kterého nastupují Adrián (Mario Casas) a Laura (Bárbara Lennie) v Bierge, je tažen elektrickou lokomotivou. Při čekání na stanici je však slyšet z lokomotivy zvukový signál (píšťala) typický pouze pro parní lokomotivy. (vojacekr)
  • Natáčanie filmu prebiehalo predovšetkým v Katalánsku, no aj na severovýchode Španielska v provincii Biskajsko od 10.3 do 12.7.2015. (MikaelSVK)
  • Ve scéně, kdy auto mizí ve vodě, lze při pohledu z ptačí perspektivy vidět v zadním okně auta odrazy filmařských reflektorů, které osvětlovaly scénu. (vojacekr)

Reklama

Reklama