Poslední recenze (3 490)
Vincent musí zemřít (2023)
Vincent doit mourir začína ako uletená podivnosť, ktorá ma slušne navnadila, avšak po nejakých štyridsiatich minútach, alebo tak nejako, som sa začal pomaličky nudiť zistiac trpkú skutočnosť, že nejde o nič inovatívne, ale o už ohraný scenár, no v inom prevedení. Podobných filmov tu už bolo požehnane. 40%
Stříbrná mlha (2023)
Sociálna dráma s rôznorodými charaktermi hlavných postáv, ktoré si nesú každá svoj osobitý životný príbeh plný utrpenia. Hoci sa mi tento typ drám výnimočne páči, tuna som mal však problém sympatizovať s ktoroukoľvek postavou vrátane hlavnej hrdinky Franky! Jediný, kto mi neliezol na nervy bol asi autista Jack. Film exceluje podľa mňa tiež výborným hudobným podfafarbením, ktorý mu dokáže dodať ten pravý emočný náboj. P.S. Dosť ma ale nasralo, že scéna z autobusu zostala 'nevyriešená'.
Asphalt City (2023)
Tieto drámy z nočného New Yorku plného hluku, ošarpaných lacných bytov, v ktorých žijú hlavní hrdinovia, mám veľmi rád. Samotná myšlienka filmu, kedy sa konfrontuje služobná skúsenosť s mladíckou neskúsenosťou, sa mi tiež páčila. Film je rozhodne k zamysleniu. Niektoré situácie boli fuckt na palicu. A Sean Penn vo svojich 63 rokoch absolútne namakaný! Výborná dráma na sobotný večer. 80%
Poslední deníček (47)
Emily Kusche
as Nina Steiner in Doppelgänger. Sobowtór (2023)