Reklama

Reklama

Džašin-čan dropkick - Dash

(série)
Promo 1

Epizody(12)

Videa (2)

Promo 1

Recenze (1)

Jeoffrey 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

A druhá série opravdu přišla, po pravdě moc jsem jí dle ohlasů u té první ani neočekával, takže pro mě je to rozhodně milé překvapení. Druhá série je podobná té první, jen je možná vše dotažené zase ještě o chloupek dál. Zmínil jsem třeba občasné prolamování 4. zdi. Tady se s tím už vůbec nemažou! V prvních episodách si tu ze sebe dělají legraci prakticky neustále, divák ví, že postavy si uvědomují že jsou v anime a často se nebojí dělat si i reklamu na nejrůznější věci s tímto anime spojené. Ale mě to nevadí, vlastně se mi to i docela líbí! Anime je opět šíleně nahodilé, takže člověk opět netuší, co se bude tentokrát v dílu řešit. Je to také roztomilé, tedy se mi na to pořád docela dobře kouká a jelikož mi nevadí ani krev a násilí (kterého ale v téhle druhé řadě znatelně ubylo), pak má u mě tahle "hadí potvora" vlastně docela vyhráno. Největší problém je ale zábavnost. Podíl dobrých vtipů na ty totálně pitomé, nezábavné, či jen zvláštní je tak 30%. V praxi to znamená, že jsem se něčemu zasmál maximálně tak 2-3x za díl, což je na komedii docela málo. Také obě nové postavy do seriálu příliš nového a svěžího nepřinesly, prostě tam jen byly... Tedy ani druhá série na mém hodnocení prakticky nic nezměnila, dal jsem jí na jeden zátah, bylo to docela příjemné odpoledne, ale na víc jak na 6 bodů z 10 si ho necením. Přijde i 3. řada? Když si koupíme dost DVD a merche a podpoříte crowdfunding, tak určitě a já se na ní klidně zase podívám... ()

Zajímavosti (1)

  • Jedenáctý díl druhé řady seriálu je z poloviny (cca 10 minut) doprovázen písní „Jinbo-cho Aika“, kterou má na svědomí projekt Destiny Noisy (zkráceně Desuno). Členkami tohoto pěveckého dua jsou dabérky obou hlavních postav – Aina Suzuki (Jashin-chan) a Nichika Omori (Yurine). Debut tohoto nového pěveckého projektu doprovázela crowdfundingová kampaň, která měla za cíl vybrat 10 000 000 yenů. Nakonec bylo vybráno k 29. 9. 2019 celkem 23 870 430 yenů a byly tak splněné cíle kampaně jako vydání společného klipu Tanjun Meikai! SomethingDevils!! na YouTube, vydání CD s písní „Jinbo-cho Aika“ a také živé vystoupení, které se uskutečnilo 26. 9. 2019 v tokijském Shinagawa Prince Hotel Club. Dárci, kteří přispěli více jak 7 000 yenů, získali automaticky na poslední jmenovanou akci lístek. (Jeoffrey)

Reklama

Reklama