Režie:
Ariel WinogradScénář:
Alex ZitoKamera:
Félix MontiHrají:
Guillermo Francella, Diego Peretti, Luis Luque, Pablo Rago, Rafael Ferro, Magela Zanotta, Mariela Pizzo, Martin Gallo, Verónica Intile, Juan AlariVOD (1)
Obsahy(1)
V roce 2006 se skupině nenápadných zlodějů pod vedením Luise (Guillermo Francella) povedl heroický kousek, když dokázali vyloupit pobočku banky Banco Río v Acassusu v Argentině. Dodnes je tato loupež považována za jednu z nejsmělejších v historii, kdy tým lupičů musel předvést nejenom neobyčejnou zručnost, ale i důvtip, sehranost a profesionalitu. Natočeno podle skutečné události. (C0r0ner)
(více)Videa (4)
Recenze (61)
Co si budeme povídat. Jakákoliv chytře naplánovaná bankovní loupež je atraktivní téma. A pokud v ní tahá ruka zákona za kratší konec provazu, tím líp. Aspoň já to tak mám. Kdybych byl majitel banky, nebo jeden z těch co si v ní ulívají miliony, možná bych to viděl jinak. Už jen fakt, že se jedná o film na motivy skutečného loupežného přepadení a nese žánrové označení komedie vypovídá o tom, jak veřejnost vnímá lupiče a jak policii, resp. banky. Přitom ona to ve skutečnosti žádná legrace nebyla...nikdo nevěděl, že se nebude střílet a zabíjet. A lupiči jistě nebyli tak sympaticky mouloidní, jako jejich filmoví představitelé. Nicméně zpětně se jeví nejen loupež století, ale i další osudy lupičů dostatečně zábavná na to, aby se mezi svérázné komedie zařadit mohla. Je to natočeno zručně, herecky není moc co vytknout, takže fajn oddechovka s argentínskou příchutí a současně vítaná alternativa hollywodsky přestylizovaných akčňůvek. ()
Je horšie banku vylúpiť, alebo banku založiť? Pýta sa večne filozofujúci strojca tejto lúpeže, Fernando Araujo. Nepochybne si takýmito úvahami získava u divákov sympatie a palce budete držať skôr jemu, ako tomu vychytralému policajtovi. Skutočná udalosť a tak super natočená, že baví od samého začiatku, teda od momentu, keď sa dvaja lotri počas omše v kostole dohadujú na vykradnutí banky. A baví to stále viac, nemá to žiadne odbočky a od polovice poriadne stúpa aj napätie. Môžem len chváliť. 85%. ()
Povedená oddechovka z Argentiny podle skutečné události, která mě překvapila tím, jak to celé rychle odsýpalo. Není to ani tak komedie, jak by si člověk po zhlédnutí traileru řekl, ale opravdu se jedná o promyšlenou bankovní loupež, ve které zajistě budete fandit hlavním "záporákům", kteří byli sympatičtí a měli smysl pro humor. Možná to ale na můj vkus chtělo přidat nějaký ten zádrhel během loupeže a trochu více si vyhrát s tím koncem, ale ve výsledku se pořád jedná o kvalitně zpracovaný snímek. Slabší 4* ()
Sice ne kulervoucí, ale přesto zábavná a pohodová loupež, navíc reálně působící. Žádná banda hadích mužů, počítačových géniů, břichomluvců a jasnovidců, ale partička obyčejných chytrých strejců. Navíc trocha stále ještě exotické čalamády, i když jsem už pár Argentinských filmů viděl. Koneckonců příčina jejich dopadení je typicky jihoamerická. ()
Důvtip scénáře Leeova Inside Mana, dbalá elegance Dannyho skorotuctu a bezva finty Belmondova klaunství. Do všech těchto sejfů se to snažilo dostat, ale vždycky chybělo poslední numero číselné kombinace. Možná by pomohlo více momentů, kdy uruguayský lázeňský švihák cvičí s policií i rukojmími a nebo kdyby se konec tak nerozplizl svým přesahem do dramatu. A mimochodem, argentinští čučkaři by se měli od nás naučit, že když se dělá tunel, nemusí vznikat žádná suť.. ()
Galerie (25)
Zajímavosti (4)
- Ve skutečné loupeži, když tým speciálních sil konečně zaútočil na banku, sedm banditů sledoval akci živě v televizi, zatímco počítali peníze a jedli pizzu. Přitom si mysleli, že je to živé vysílání. Televizní stanice pustily zásah operace s 30minutovým zpožděním, protože předpokládaly, že gang bude sledovat zevnitř banky, a nechtěli je upozornit, že se blíží razie. (Piercee)
- Filmovanie snímky prebiehalo v argentínskej metropole Buenos Aires. (MikaelSVK)
- Podle zpráv se této záhadné bandě zlodějů, která v národní televizi ztrapnila argentinskou policii, ušlo v hotovosti a cennostech téměř 20 milionů amerických dolarů. (Piercee)
Reklama