Poslední recenze (1 027)
Bray Wyatt: Becoming Immortal (2024) (TV film)
Windham byl bezkonkurenčně tím nejkreativnějším člověkem, kterého svět wrestlingu kdy poznal, byla radost na něj koukat a byla radost na něm vyrůstat. O to víc jeho smrt zasáhla, když si uvědomíte, co měl ještě všechno před sebou. Skvěle poskládaný dokument. 5*
Opičí muž (2024)
Já si myslím, že těchhle variací na Johna Wicka se točí spousta a jaksi to u mě ztrácí na zábavnosti. Navíc se tady ani nejede celý film ve stylu vyvražďovaček, to jen chvilku a pak až na konci, mezitím máme za celý film jen jednu pořádnou dobrou sekvenci (boj v ringu) a jinak celý ten příběh o pomstě matky byl nezáživný. Režisérsky mi to nepřišlo špatné, takže úplně nechci shazovat Patelův debut, ale přál bych si vidět od něj trošku něco jiného. Čisté 3*
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Konečně se taky našel od Netflixu true crime, který není zbytečně natahovaný a je obsahově záživný bez jakýchkoliv nudných a vyplňovacích pasáží. Co se týče samotného příběhu, tak ten je sám o sobě dosti mrazivý, což tvůrci správně převedli na diváka. A i když to na začátku úplně nevypadalo, tak ke konci už měl dokument celou moji pozornost. Čisté 4*
Poslední deníček (18)
Filmové awards za rok 2023
Filmy
1. Babylon
2. Tetris
3. Alibi.com 2
4. John Wick 4
5. Bastarden
6. Air
7. Spider-Man: Across the Spider-Verse
8. Oppenheimer
9. The Covenant
10. Evil Dead Rise
Seriál
Zklamání
Mission Impossible - Dead Reckoning Part One
Indiana Jones and the Dial of Destiny