VOD (1)
Série(3) / Epizody(17)
Obsahy(1)
Klasický francouzský příběh o zloději gentlemanovi a mistru převleků jménem Arsène Lupin v moderním pojetí. (Netflix)
Videa (4)
Recenze (154)
Damn, uz dlho ma nic nepohltilo tak velmi. Hned na uvod seros oslovi silnoi kinematografiou. Blokovo a kompozicne to je na urovni obrovskych filmov, ale tocenych skor starsim stylom. Skvelo to zapada do tematiky Lupina. Dejovo je to take, ze sa tomu musi verit, inak to nema ani zmysel pozerat. Tak ci tak, hlavny protagonista a detektivny pribeh, ktory sa nonstop rozuzluji su absolutne navykove ako som uz uviedol na zaciatku. ()
Lupin, ze kterého Lepenovi dozajista rupne cévka, slaboduchý tendenční škvár Netflusu na podporu senegalských víz do EU a anální znásilnění odkazu Maurice Leblanca ebenovým BLM kabanosem o tom, jak to dává šarmantní, sympatický a dokonale asimilovaný černoušek s fikaným využitím hloupých a slizkých bílých kriminálníků sežrat zkurvenému bílému privilegovanému rasistovi, který mu s hluboce zakořeněnými tmářskými předsudky, arogantním xenofobním zmrdstvím a bělošskou hrabivostí rozvrátí idylickou, naprosto kulturně integrovanou, pracovitou a společensky prospěšnou čokorodinu. A jediný, kdo mezi všemi těmi tupými a zkorumpovanými bílými policajty stíhá jeho bezbřehý intelekt je hnědokomisař jménem Jusuf! Rychlodementní a předvídatelný tuposcénář, avízovaný jako „moderní verze“ a zcela pošlapávající kouzlo i promyšlenost originálního Arzéna, svědčí jednoznačně o tom, že se jedná výhradně o Die ewige weisse Schnauze neomarxisticko – fašistického korporátu a propagandistické sraní na evropské kulturní tradice, od nichž je již jen krůček k Čokotintinovi, Hraběti Monte Negrovi nebo Qasimodovi z Dakaru. A po kultuře vesměs hned přicházejí překrucování historie (skoro splněno), potlačování svobody slova (splněno) a diktatura proletariátu či reakční vláda finanční oligarchie (cuming soon). Opravdu trapné a nudné podprahové svinstvo pro programování Instakokotů k nucené diverzitě, po kterém očekávám v rámci rasové rovnosti minimálně Owena Wilsona v roli Kunty Kinteho v „moderní adaptaci“ Kořenů. ()
Netuším, zda ještě existuje Francie jako taková, ale jisté je, že třeba francouzský sport nebo kinematografie už neexistují. Na posledním fotbalovém šampionátu nenastoupil v dresu s galským kohoutem ani jeden Francouz, s filmovou a televizní tvorbou je to podobné. Seriál Arsène Lupin ze 70. let jsem v dětství sledoval a bavil mě. Ale nevidím důvod, proč sledovat jeho africký remake. ()
Tento seriál má len jediný problém. Prečoooooo nám to Netflix urobil a rozdelil prvú sériu na dve polovice, aaaaaaaaa!!! A ešte to skončilo tak dramaticky, že v najlepšom zrazu strih a druha polovica v sériu v nedohľadne. Oh toto čakanie budú múky, lebo každá epizóda bola tak skvelá, že bol výborný ťah to postaviť na Omarovi Sy, ktorý už neraz dokázal, že skĺbiť humor a drámu je mu vlastne a vie vniesť vlastný štýl do každej úlohy, ktorú hrá, preto je aj v prvej lige a na jeho projekty sa ľudia dívajú aj kvôli nemu. Slušne mu vypomsha celý cast projektu a oceňujem, že každá epizóda ma svoj pulxujuci život a postupne sa dozvedáme aj o minulosti a živote hlavného hrdinu, ktorý to nemal v živote ľahké avšak ma svoj cieľ a to pomstiť otcovu smrť. Podarí sa mu to však bez toho aby odhalili všetci jeho tajný život? Dozvieme sa v druhej polovici prvej série. ()
Od třetího dílu mi začal hlavní hrdina lézt poměrně dost na nervy. Z frajera, kterej chce napravit starý křivdy se vyklube vychcánek, kterej od malička akorát ojebává lidi, zneužívá svoje přátele a kamarády a jako otec se chová jako nezodpovědnej debil. Nemluvě o tom, že jakoby inspirace a použití jména slavného francouze zavání spíše brutálním zneužitím dobré značky než tou inspirací. ()
Reklama