Poslední recenze (1 014)
Noční agent (2023) (seriál)
To mě bavilo. Chvílema moc komplikovaný, ale fajn.
Válka o planetu opic (2017)
Nějaký filozofický pojednání nebo? PS příšernej soundtrack - jako kdyby znělku večerníčku nahrála Metallica
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Nerad, moc nerad to říkám, ale za mě fakt dost špatný. Na rozdíl od většiny lidí tady mi v první řadě vadí herecké výkony. Příšerně nepřirozený, strojený, všichni mluvěj jak z učebnice. Špalkové figura je navíc extrémně nesympatická. Jinak samotný příběhy špatný nejsou.