Reklama

Reklama

Bandidos

  • Itálie Crepa tu... che vivo io (více)
Trailer

Obsahy(1)

Bandité v čele s Billy Kaneem přepadnou vlak a zmrzačí ruce výbornému střelci Richardu Martinovi, který vlak před bandity bránil. Stárnoucí muž přežije, ale ruce má již navždy chromé a roztřesené. Spřátelí se s mladým Ricky Shotem a zdokonalí ho v technice střelby, aby se spolu postavili Billy Kaneovi. Tento zabiják s neomylnou muškou je navíc spřažen s tlupou mexických psanců. (Mariin)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (11)

Martin741 

všechny recenze uživatele

Za najlepsi film rezisera Dallamana povazujem jeho posledny rezisersky pocin Quelli della calibro 38. Tymto sa len rozbiehal, a ono - nie je to moc dobre, aspon ze tu nie je to odporne klise kradez koni alebo dobytka. Tu ide o prepadnutie vlaku, coz povazujem za dobry namet na western. Skoda ale herecky je to bieda, ani jeden znamejsi xicht. Snazili sa, to jo a snaha sa ceni, len cele je to mdle, slabo natocene a dialogy v strede tvoria priserne plane plky : 45 % ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Většina komparsu zařvala hned na začátku. Raději mám špinavé westerny, co se nebojí krve, ale k původním třem hvězdám přidám jednu za souboj, který byl vydařený a měl napětí. A jak už to bývá, mrtvých zde bylo více jak v Robocopovi. Samozřejmě na nějakou čest se nehraje, vítězí podlost a zákeřnost. A co se týká svědků, pak je jistější žádné nenechávat. Ženy jsou zde jen do počtu, páč tohle je hra pro muže. Hra se smrtí. Jen ta kolovrátková hudba mě poněkud ubíjela, jelikož příliš hudebních nápadů neměla. ()

Reklama

kkarx 

všechny recenze uživatele

Dallamano se podílel jako kameraman už na prvních dvou dílech dolarové trilogie, než ho Leone vyhodil a traduje se, že tenhle film natočil tak nějak Leonemu na truc. Nejpamátnější scénou filmu je hned ta úvodní s přepadením vlaku a následným záběrem na následky proběhlého masakru. Jediný koho nechal za masakr odpovědný bandita Kane naživu byl jeho učitel střelby Martin, kterého Kane zmrzačí tak, aby už nikdy nemohl použít zbraň. Martin se ovšem nezvdává a pod záminkou jakéhosi pojízdného střeleckého cirkusu trénuje svého nástupce. Salernova postava Martina je natolik zaslepená, že neváhá zneužít svého chráněnce jako zbraně k účelům své pomsty. Tři už to kvůli Martinovi odnesli vlastním životem, jenže Martin je vytrvalý a najde si nového adepta, kterého bez výčitek pošle na smrt. To je charakter! Poslední Martinův učeň není naštěstí tak pitomý, aby Martinovu manipulativní hru neprohlédl a nedá se zbytečně zabít. Postava Martina je hodně rozporuplná. Na jednu stranu je mu ho člověku skoro až líto. Když už vytrénoval zabijáka jistý smysl pro povinnost mu káže ho také zneškodnit za každou cenu. Na druhou stranu je to slaboch, který raději za sebe nechá riskovat životy úplně nezúčastněných lidí. Celý film akorát lamentuje nad svým zraněním. První scéna je natolik dobrá, že zbytek zůstává daleko za očekáváním. Salerno v roli Martina zastiňuje ostatní, ani ti ovšem nejsou vůbec špatní. Jenkins v roli učně má jisté kouzlo, Venantini je též velmi dobrý. Kvalitou zpracování je to nadprůměrný western, Dallamano opět nezklamal, zvyšuji proto na 4. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Krutý a drsný western, který tu nejemotivnější scénu nebývalého masakru vychrlí na diváka hned na začátku a i díky tomu drapne a už nepustí. Příběh o pomstě zmrzačeného pistolníka i pak nabízí tu nejlepší žánrovou podívanou s několika překvapivými zvraty, což však u špaget není nic zas tak neobvyklého. Bavil mě jak skvělý Salerno v roli manipulujícího střelce mrzáka, tak pro mě zcela neznámý drsný sympaťák Terry Jenkins v roli jeho učedníka Rickyho Shota, naopak hlavní záporák Venantini aka Billy Kane už mi jako takový tahoun nepřišel, byť tedy tasil samosebou fantasticky a finální souboj vyvolával přesně ty pocity, které mám u dobrého westernu tak rád. SPOILER: Ha a máš ji hajzle! Pět trochu nadsazených kulí, ale já si prostě dlouho kvalitní western odpíral. ()

Mariin 

všechny recenze uživatele

Velmi pěkný španělsko - italský western klasického období 60. let. Příběhem i svým pojetím je bližší spíše westernům západoněmeckým nebo americkým než italským „spaghetti“. Téměř excelentní jsou úvodní scéna s přepadením vlaku a závěrečná přestřelka hrdiny s banditou v nepřehledném prostoru skladiště. Z drobných postřehů bych zmínil např. absenci významné role nějaké nápadně hezké ženy; naopak figura pianisty – transvestity je sice ozvláštněním, ale jiný význam pro děj filmu nemá. Velmi dobré čtyři hvězdičky, film je možno vidět opakovaně a je vhodný i pro mládež (není tu nic brutálního či nemravného). ()

Reklama

Reklama