VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (137)
Na dnešní dobu odfláknutých seriálů je to pozoruhodné dílko. Výprava je skvělá, všechno to oblečení, interiéry, prostě paráda. Celý příběh je oslavou Hollywoodu, lidí kteří v něm pracují, je to povýšeno skoro na duchovní práci, to producentství. Chápu, že když Paramount točí o Paramountu, nebudou se zbytečně kritizovat. Takže je tam všecko hladké, bezkonfliktní a dobře vypadající. To ostatně publikum doma u TV očekává. V každém případě tu dostáváme slušné řemeslo a to se cení. Juno Temple je třešničkou na dortu. Hodnocení 92% jasně vypovídá o nízké kvalitě současné seriálové tvorby, kdy jsou hladoví diváci naprosto nadšení z díla, které je prostě jen standardem předchozí dekády, a sázejí tomu jednu pětihvězdu za druhou. 75% ()
Po třech marných pokusech jsem se smířila s tím, že se nikdy nestanu obdivovatelkou Kmotra, je daleko pravděpodobnější, že mě unudí k smrti. Proto jsem se značnou nedůvěrou přistupovala k tomuto seriálu, který má být poctou právě filmu Kmotr. Počáteční pochyby však vyprchaly již po pár minutách úvodního dílu. Na tomhle seriálu je dobře prostě všechno, daleko přesahuje televizní formát a jednotlivé epizody jsou dostatečně robustními filmovými díly, aby bez uzardění mohly hupsnout na velké plátno. Při sledování Nabídky jsem si znovu připomněla, proč mám tak ráda ty pohyblivé obrázky, čím umí být podmanivé, okouzlující a jak moc umí vstoupit do života. Absolutně není důležité, který film považujete za ten stěžejní, nejdokonalejší, zkrátka ten, na který byste se chtěli podívat jako na ten poslední film vašeho života. Důležité je, jestli nějaký takový film znáte. Pokud ano, tak je tenhle parádní seriál pro vás ideální. ()
║Rozpočet $-miliónov║ Tak prvé tri diely až tak nejak úplne nebrali ale postupne do toho aspoň troška zainteresovaný fanúšik filmov padne a začnú sa diať divy. Na daný tip seriálu veľmi zapôsobilo a poučilo čo všetko sa dialo okolo natáčania aby vznikol taký klenot kinematografie. Herci skvelý, Tellar sa stále viac posúve vpred. /85%/ ()
„Look, we have a problem!“ Kolikrát tahle věta zazněla? Rošády kolem natáčení a další rošády kolem rošád o natáčení… Na začátku bylo žhavé zboží. A správné ruce u kormidla z něj udělají fenomén. Americký spisovatel s italskými kořeny Mario Puzo měl dluhy a těžkou hlavu z toho, že neúspěšnými romány „promarnil“ několik let života. Jeho žena nadhodí, ať zkusí mafiánský příběh. Vznikla látka z prostředí italoamerické mafie, román kombinující gangsterku s rodinnou ságou. A dodnes obrovský úkaz. Husté kotlety, silné obroučky, široké límce a mladý producent s tváří, úsporným projevem a pronikavým hlasem Milese Tellera a s peripetiemi, než svůj vysněný snímek dostane k divákům. Nahlédnutí za kulisy fajn, otázkou je, zda to muselo být v deseti epizodách. Moc situací, moc postav, řada výplňových scén. Očekával bych nějaký ten humor, přál bych si dravost, uvítal bych méně zdlouhavých scén. Ale celkově jde spíš o můj problém. Respektuju totiž, že se filmový Kmotr nesmazatelně zapsal do dějin kinematografie a najdeme ho snad v každém žebříčku nejlepších filmů všech dob, já na něm ovšem nikdy zvlášť neujížděl. Prostě viděno (první díl víckrát), splněno. Pro fanouška musí být čirá radost sledovat to, jak vznikaly legendární scény, já k nim ale jednoduše nepatřím. Navíc úplně nejsem fandou filmů a seriálů o vzniku jiných filmů a seriálů. I tak jsem si (docela) užíval prostředí, kulisy i atmosféru, herci se navíc se svými předobrazy vypořádali velmi slušně. Každopádně není to cool, je to historie. Ač obrovského fenoménu. ()
Príbeh o tom, ako uzrel svetlo sveta jeden z najlepších filmov všetkých čias - Krstný otec, dozvedáme sa tu o tom čo sprevádzalo natáčanie tohto snímku a nebola to veru prechádzka ružovou záhradou. Seriál je pojatý veľmi atraktívne a pútavo, atmosférou a hudbou dokáže diváka preniesť do 70. rokov veľmi ľahko. Herecky je to špičkové, hlavným ťahúňom je Miles Teller ako producent Al Ruddy, ktorému držíte palce celý čas a prajete mu, aby mu to vyšlo, ďalej je tu Dan Fogler, ktorý si skvelo strihol Coppolu a spolu s Mariom Puzom tvoria fajn komické duo, a samozrejme mohol by som pokračovať aj ďalej, lebo väčšina castu si to dáva parádne, niekedy sú vyobrazené postavy síce až karikatúrne, ale nevidel som v tom problém. Pocta legendárnemu snímku akú si právom zaslúži, je v tom cítiť lásku k filmom ako takým a fanúšikovia filmu si prídu na svoje. 9/10 ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Hlas Irv Goldsteina poskytuje Adam Arkin, ktorý epizódu režíroval. (Arsenal83)
- Vražda Joeyho Galla (Joseph Russo) zbavuje Ala Ruddyho (Miles Teller) povinnosti platiť výpalné. Produkcia filmu Krstný otec (1972) skončila v auguste 1971. Joey Gallo bol zavraždený 7. apríla 1972. (Arsenal83)
- Když se Carlo Gambino (Anthony Skordi) snaží přesvědčit Joea Colomba (Giovanni Ribisi), aby přestal veřejně podporovat svou organizaci bojující za práva italských Američanů, použije slova „máme naši vlastní věc“. Sicilská mafie často označuje sama sebe jako Cosa Nostra, což v italštině znamená „Naše věc“. (HellFire)
Reklama