Recenze (31)
O zrůdách a lidech (1998)
Zpracování no... natočené je to výborně a po obsahové stránce... eh.... šílenost, zrůdnost?
Krevní pouto (1982)
Nádherně natočené, vynikajíci atmosféra... Prostě úžas.
Závada Blair Witch (2000) (TV film)
"Tohle tu večer nebylo!"
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Epic. Tady se "Roy" opravdu předčil
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Nemá to chybu prostě klasika.
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Už tam není ani ten trapný humor, který mě rozesmívá. Toto je pouze největší pro americká sračka co jsem kdy viděl.
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Dokonalé souboje, dokonalý soundtrack. Nujabes R.I.P.
Den poté (1983) (TV film)
Je to opravdu dosti hrůzostrašné, výbuchy atomových bomb, ta beznaděj potom, ale i tak v porovnání s Threads mi to přijde dost optimistické.
Elvis nebo Samuraj? (1998)
Putování postapolitickou pustinou v rozthaném obleku s kytarou, katanou a velkými brýlemi... náš hrdina a snad budoucí král Vegas - poslední vzdorující město. Elvis totiž umřel a tak se hledá budoucí král a všichni rockeři míří do vegas aby zaujmuli jeho místo... avšak objevují se zde i heavy metalový démoni a tak začíná boj. Opravdu výtečně udělaný celý ten postapokalipticý svět s vším všudy v takové té falloutovské náladě. Pak také skvělá hudba (chvilkama dost podobná filmům Tarantina ). A poslední co mě dostalo tak ty rusové bránicí cestu do Vegas. ...Milovníky postapo-filmů rozhodně nadchne.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Film je natočen s velice primitivními a absolutně nerealistickými efekty a lidmi kteří se snaží hrát ale právě toto na tom filmu vyvolává tu úžasnou podívanou u které se často zasmějete...