Recenze (13)
Pan Nikdo (2009)
Úplně prostě, moc dlouhé. Střihnout to na polovinu a je to parádní kousek.
Bělehradský fantom (2009)
Dokufikce z totality. Je vidět, že vlády se mění, ale porche je hodnota trvalá.
Město duchů (2002)
Souhlasím se stubem a připojuji se k jeho názoru. Ano některé pasáže jsou slabší, ale jiné jsou parádně odporné a sugestivní. Není to převratné dílo, ale nenudilo mě to ani trochu. 66,6%
Kirot (2009)
Trochu slabší začátek se překvapivě změní v docela zajímavej film. Občas trochu klišé to snižuje na asi 55%.
Papírová hvězda (1989)
prostě a jednoduše 85%
Veľký rešpekt (2008)
Nejdříve jsem to viděl tak na odpad a pak se mi to nějak rozleželo a tak jim posílám 65%.
Duga mracna noc (2004)
Srdcervoucí drama, možná trochu napoví proč si tam vzájemně pořád tak nakládaj. Viděl jsem verzi na dvou discích a ten první byl trochu nuda. TAky mám pocit, že z toho natáhli seriál.
Nikdykde (1996) (seriál)
Strašně mi vadí, že seriál nemá 26x60 minut.
Californication (2007) (seriál)
Tak se dělá seriál v roce 2009. Zdravím Ordinaci v růžovým něčem.
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Neviděl jsem ani jeden díl. Jednu hvězdu maj za Morávkovou.