Poslední recenze (130)
Duna (2021)
Za mě dokonalost. Konečně něco nového, co dodává té současné – nudné – nuzné kinematografii trochu života do ochablých žil. Jen tak dál.
Jurský svět (2015)
Tenhle film sponzoroval od shora dolu Mercedes, že jo? Ne teď vážně, já miluju Jurrassic Park, jenže jsem asi 20 let pozadu. Doopravdy někoho baví když všechno leští CGI a podpatky? Mě ne a postupem času nebude ani ostatní. Tipuju, že další díly budou větší a větší mizérie.
Železný orel 2 (1988)
Bylo to moje dětství. Moc toho dřív na VHS nebylo :D dnes pochopitelně už zašlý snímek.