Recenze (5)
Stopař (1986)
Stopár je fajn ,nenudí ale jeho problém je v tom ,že sa v druhej polovici zmení na akčný film a spadne do ťažkého priemeru kde Rutger zostreľuje helikoptéry , takmer kompletne zmasakruje policajný zbor a nič ho nedokáže zabiť ... prvá polovica kde terorizoval svoju obeť pomocou prstu v hranolčekoch a podobne bola oveľa, oveľa zaujímavejšia .
Noční můra v Elm Street (1984)
Tretia hviezda je za tu fontánu čo Freddy vyrobil z Johnnyho Deppa.
Keoma (1976)
Ježiš Kristus s puškou robí poriadky v rodnom meste a hraje mu k tomu pochmúrna muzika . Mne to úplne stačí .
Romper Stomper (1992)
Romper Stomper sa aj napriek relatívne krátkej stopáži nepríjemne vlečie a nič sa tam nedeje preto aj napriek skvelému záveru nemá silu strhnúť .
Marketa Lazarová (1967)
Príbeh je v Markete kdesi na druhej koľaji . Je podriadení nádhernej audio vizuálnej zložke diela, ale aj napriek tomu táto poetika ani na chvíľu nenudí .