Poslední recenze (134)
Nene (2022)
Jestli byl něco krok vedle v letošním roce, tak jít na tuhle ultrasra*ku do kina - na plátně se totiž objevilo „cosi" co si hrálo na něco, co prostě není a bralo se to velmi vážně.
Balón (2018)
Takový nástup jsem dlouho nezažil - prostě se jde hned na věc, žádná předehra a řeči okolo. Jak jsem viděl Německo, tak se mi do toho dvakrát nechtělo, ale ve finále musím říct, že tenhle snímek je sakra povedenej a má všechno, co bych od tohoto námětu čekal.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Oriol Paulo je frajer, o tom žádná, ale tenhle snímek chtěl tak vybombit, až to totálně překombinoval - 126 krát zmatem diváka, dáme pár zdlouhavých záběrů a pak není divu, že těch 155 minut se doopravdy vleče a z mysteriózní pochutiny je tak trochu nepovedená bramboračka.