Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Seriál, který mne naprosto pohltil. Všech pět sérií jsem zkoukla během jednoho měsíce a okamžitě ho umístila na mou nejvyšší příčku. Skvělé postavy, báječný humor, který se od dob SG-1 ještě utříbil (tak, že mi Jack nechyběl) a spousta akce (která mi tak chybí u SGU) v cizí galaxii. Prostě paráda :D
Star Trek: Nová generace (1987)
Black Books (2000)
Neskutečně úžasné. Bernard, Manny i Fran jsou tak dynamickou trojkou, že se člověk musí držet, aby mu při sledování nepraskla bránice. Jeden ze skutených pokladů britského humoru.
Sherlock (2010)
Geniální ztvárnění odvěké dvojice v moderním hávu. Jsem ráda, že jsem překonala představu Sherlocka s mobilem v ruce a začala seriál sledovat, protože Benedict Cumberbatch naprosto splňuje mé knižní představy Holmese. Je to parádní, je to úžasné, má to spád a švih. Kladně musím hodnotit i českou verzi, dabing je velmi vydařený a české nápisy jsou skvělým oživením :)
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003)
M*A*S*H (1972)
Ajťáci (2006)
Přátelé (1994)
Kobra 11 (1996)
I když jsem napřed sledovala Kobru jen kvůli bouračkám, tak mne brzy pohltily i mezilidské vztahy, vládnoucí na stanici této Dálniční policie. Na každé postavě je něco, pro co ji člověk prostě musí mít rád (i když někteří by s nesouhlasem ukázali na Andreu, která svatbou se Semirem vše kapku pokazila :))) a i pro ni může plakat (André Fux a Tom Kranich jsou perfektními příklady...). A i když jsem za ty roky přeběhla z fanklubu Gerkhana do fanklubu Freunda, pořád se na Kobru koukám s radostí a jistou nostalgií...