Recenze (843)
Božská Florence (2016)
Meryl opet uzasna... ale Grant neeeee! Ja ho proste nemusim.. kdyz se smeje,mam dojem,ze jde o skleb! 😁 neumi hrat a neumi... pribeh fajn.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Dlouho jsem uz nevidela tak pekny kousek. Ani chvili jsem se nenudila. Stale se neco delo. Uzasne! Jako vzdy pane Burtone.
Nine (2009)
Okazala nuda pro me.. Fergie je furt frajerka... ale Marion... to osklive kacatko z Taxi,co se mi nikdy nelibilo, vyrostlo a rozkvetlo do opravdu prekrasne a charismaticke zeny,ktera navic vyborne umi hrat (o ma oblibena Edith!). Nevim ani proc,ale ta jeji krehkost mi nejak pripomnela Audry Hepburn... jsem rada,ze tam neni Renee Z. nebo pani Douglasova. Ale film me nejak neoslovil...
Výhrůžky smrtí (2009) (TV film)
To je neskutecna stupidita!
Česká vesnice (2012)
Nevim,proc tolik negaci. Me vubec nezajimala forma,ale obsah. At uz je to tak,ci onak,lide jsou,jaci jsou... neda se k tomu rici nic jineho,nez "to uz bylo". Zajimavy je pro me pohled,jak to kdo vidi,nic vic,nic mene... a jestli to byl zamer (bez jakehokoliv jineho umyslu),pak je to v poradku. Vzhledem k tomu,ze jako rodily Prazak ziji dlouho v Sudetech,mam vjemy,jake mozna jini nemohou mit. Vjemy o heilujicich mistnich,i vjemy o nas,jako o holote,ktera si prisla po vystehovani Nemcu k peknemu majetku,ke kteremu ve vetsine pripadu nemela zadny vztah. A to nam dodnes zustalo. Je neoddiskotovatelne,ze se zde mnoho Nemcu provinilo proti lidskosti,ale veci nejsou jen cerne nebo bile. Jako tento dokument.
Experiment Philadelphia (2012) (TV film)
Za me az na par nesmyslů dobry... dokoukala jsem to.
Den, kdy nevyšlo slunce (2001) (TV film)
Siegmundovo koment me tak pobavil,ze jsem misto tri dala dve... 😁 dekuji,fakt jsem se se rehtala pri predstave,jak si policiste zapalili svicku na vane,aby lepe videli... ma pravdu samozrejme,ten kluk. Jinak hudba je neskutecne otravna a priserna... uff... tohle rozhodne nehrali tam,kam jsem v te dobe chodila ja! 😁
Učitelka (2016)
Asi jsem nemela spravnou naladu... ja se fakt snazila! Ale nemohla jsem se ani po pul filmu dostat do deje... nebavilo me to.
Smrt za oponou (1966)
1.kdyz to nataceli,jsem se zrovna narodila.2.Rujana je dodnes ma oblibena dovolenkova destinace.3.mne se ta kriminalka fakt libila...Hornicek byl fajn,krasne baletky i G.Vranova tez!
Plán útěku (2013)
Kdyz se spoji dve legendy... je z toho stara,dobrá klasika! Pecka akcnak ze stare i mladsi skoly...jako treba Caviezel... diky... nevim,co nastane,az tihle panove pujdou do důchodu... v patach jim Statham... 😁