Recenze (330)
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
na můj vkus příliš nostalgické a vlastně i zbytečné, ale řemeslná kvalita a rukopis gilliana opět na jedničku
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
takhle to dopadá, když jdou veškeré peníze na technickou stránku věci a příběh a postavy má na starosti náhodný generátor postav a příběhů
Ready Player One: Hra začíná (2018)
chtěl jsem dát 4 hvězdy, ale holy hand granade nehlahoil před výbuchem "hallelujah"
Dunkerk (2017)
mistrovská forma, nulový obsah
Živí mrtví (2010) (seriál)
průměr všech průměrů
Ztratili jsme Stalina (2017)
skvělý nápad, bohužel to není moc vtipné
Wrestler (2008)
na aronofskeho moc průměrné, jinak pěkné
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
geniální úvodní titulky, zbytek těžký, přetěžký průměr
Nebeští jezdci (2008)
forma na výbornou, obsah nedovařený jak ryba v sushi
Muž jménem Ove (2015)
Novodobá parafráze na Smultronstället, velice pěkné.