Recenze (249)
Příchozí (2016)
velmi téžké hodnotit... rozhodně skvělý námět... ovšem to očekávání geniálního sci-fi bylo až moc velké :-) ale určitě za 4 hvězdy to stojí... za mě to např. na Nolanův Interstellar nemá, pokud se dá vůbec porovnávat... 75%
Pasažéři (2016)
hodně nadhocený marketingový kousek, ale i tak to relativně poutalo pozornost... zajímavé propojení žánrů, ale bez gradace příběhu... 65%
Sing Street (2016)
pro milovníky cure nebo joy division nebo davida bowieho úžasný..., návrat do mládí a trocha romantiky k tomu :.-) 85%
Spojenci (2016)
geniální ! není co kritizovat 90%
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
vynikající ! Gibson to opět napálil neskutečně ... 85%
Moonlight (2016)
oscarový/neoscarový snímek je velká bída :-( "kalkul" drama, kterých jsou tisíce (na akademii to zřejmě platí)...
Případ SK1 (2014)
super 85%
Most (2011) (seriál)
naprostá špička, není co vytknout ! 95%
Vše je ztraceno (2013)
Jak tady píšou úplně všichni, smekám za to, jak to Robert táhne celej film a nikde to ani na chvíli nepadá dolu. A největší respekt k jeho věku... V 77 letech si tohle dát je fakt paráda... Občas malé chybičky v efektech, někdy to moře v bouři není úplně moře, ale tohle je úplně jedno. Celkově to šlape a funguje jak má... 80%
Hlad (2008)
Tohle je pro mě rozhodně pět hvězd. Mám trochu slabost pro filmy, kde se málo mluví, je autentická atmosféra, dlouhý záběry a je to drsný, reálný a temný. Všechny tyhle parametry to má... Prostě takový ty trierovský postupy :-) McQueen mě nadchnul ! A jestli mu daj nějakýho toho Oscara za Twelve Years a Slave tak si to určitě zaslouží... 85 %