Recenze (4)
Ghost Rider 2 (2011)
Neskutečně zvorané pokračování. Běs.
Neusínej 2 (2012)
Hororově skutečně výživné. Jen tak dál. 4 +
Mechanik zabiják (2011)
Stathamovkly jsou pořád lehce nedoceněné, ale jejich čas přijde. Kvalitní remake.
Strach Fay Grimové (2006)
ne úplně špatný film, ale na svou délku nevystačí s napětím. ke konci velmi utahané.