Recenze (419)
Osada - Epizoda 8 (2021) (epizoda)
Skvělý díl , smál jsem se od začátku do konce 🙂
Popravčí z Katyně (2020) (TV film)
Už jsem to viděl mnohokrát , ale stále nechápu, jak mohou lidé ublížovat lidem ať už svým , nebo jiným národům , fakt hnus, jinak zajímavý a výborný dokument ,který mě ještě více objasnil okolností a hlavně to co předcházelo vyvraždění u Kantýně
Krajinou domova - Skály (2021) (epizoda)
Další nádherný a poučný díl, u nás je fakt nádherně a Toulovcovy maštale , to je moje srdcovka z dětství ,prázdniny u babičky , která bydlela 5 km od skal .
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Výborně natočené ,skvěle vykreslené ,až z toho mrazí , těším se na další díly. Vaculík velmi dobrý výkon.
Alibi na klíč (2017)
Fakt úžasná oddechová komedie , už jsem se hodně dlouho tak od srdce nezasmal , fakt super námět a plno úžasných situaci a hlášek .
Po stopách krve (1969)
Skvělá kriminálka, ponurá atmosféra,výborná hudba ,stupňující napětí a hlavně famózní výkon Rudolfa Hrušínského , u výslechu Vavrocha Vám jde mráz po zádech. Nejlepší kriminální film výtečného režiséra.I po tolika letech film nic neztratil , ba naopak , viděl jsem ho už asi pětkrát a stejně mám vždy úžasný zážitek!
Kukačky (2021) (seriál)
Výborný seriál,který e fakt povedl ,nečekaně rozuzlení a moc hezky konec, oceňuji hlavně scénář a perfektní casting a výborné herecké výkony.Fakt moc pěkné,zajímavé , ale zažít bych to nechtěl
Otec Brown - Jiftáchova pošetilost (2020) (epizoda)
Zábavná epizoda, jedna z nejzajímavějších z celého seriálu.
V karavanu po Česku - Jihočeský kraj (2021) (epizoda)
Moc pěkný a zajímavý, ale chtělo by to delší stopáž, někdy je to moc povrchní.
Dobrodružství Robinsona Crusoe, námořníka z Yorku (1981)
Nádherný loutkový film, výborně vystavěný příběh, skvěle namluvené, moc rád se k tomu vracím...