Recenze (332)
André a včela (1984)
Stokrát lepší a duchaplnější než český odpad "Kozí příběh", a to o čtvrtstoletí dříve.. :))
Sofiin svět (1999)
Jaký je smysl života? Byla dřív slepice nebo vejce? Proč jsou všichni koně stejní? Ve filmu chybí oproti knize spousta skvělých myšlenek..doporučuju začíst se. Kniha u mě má 100%, film 75 - samozřejmě, nemůžeme upéct ve dvou různých formách jednu a tu samou buchtu ;o) Po několika dnech, co jsem film shlédl, jsem zjistil, že Sofiin svět má ještě jednu, obsáhlejší verzi..vychází celkem na dva 1,5hod. filmy a je v něm mnohem, mnohem víc. V databázi vedené jako seriál Sofies verden..
Říct si to můžeme... (2009) (studentský film)
Jako debut dost dobrý..
Automat na lásku (2000)
Napadá mě tenhle snímek srovnat s Deníkem nymfomanky. V obou snímcích je spousta sexu, ale prostě záleží na tom, jak se to vypravěčsky podá. Zatímco u nymfomanky jsem se neskutečně nudil a vlastně jsem ani nepostihl význam toho snímku, tady jsem naopak zůstal zírat..
Hračičkové (1949)
Vánoce jako u nás doma :)))
Dveře dokořán (2006)
Nebudu tenhle film hodnotit z toho důvodu, že jsem se na to pokusil koukat dvakrát, ale vůbec mě to nechytlo..
No Time for Nuts (2006)
Oříšek na pět - PECKA :o)
Malý toaster (1987)
Tak tenhle filmeček jsem měl jako dítě strašně rád, obzvlášť tu pasáž, kde to rádio hraje Elvise.. :o) z nostalgie musim dát 4*, ikdyž je to celkem konina :))
Únos (2006)
Super :)))
Řezníci (2003)
Masakr :) Mads Mikkelsen v roli řezníka posedlého slávou..jako komedie to na mě příliš nepůsobilo, ale i tak to zapůsobilo..