Poslední recenze (5)
Třeba mě sežer (1997) (seriál)
Místy skoro geniální jednoduchá odreagovačka z prostředí populárního časopisu. Celé je to velmi úsměvné, dobře poskládané a hlavně se u toho nemusí přemýšlet. Postavy jsou dobře zahrané a každá jiná, přesto k sobě dobře pasují. Já osobně jsem si nejvíce oblíbil Finče v podání Davida Spade. Mohu jen vřele doporučit!
Pokoj 205 (2007)
Gratuluji. Dámy a pánové, s potěšením vám mohu oznámit, že se zase někomu povedlo natočit úplnou blbost! Takřka celý film je okopírovaný z japonských hororů. Ale tak špatně a nekvalitně, že to až bije do očí. Ale ruku na srdce, být to vaše režisérská prvotina (alespoň doufám, jinak má ten člověk vážný problém), dostat scénář od retardovaného pisálka a skupinku zfetovaných puberťáků bez špetky talentu, o moc lépe by jste asi nedopadly. Prostě odpad.
See prang (2008)
Celkem zajímavý projekt čtyř thajských režisérů. Každý má 25 minut na to, aby diváka vyděsil nejlépe jak umí... Čtyři duchařské příběhy v jednom filmu a každý z jiného soudku. Lahůdka pro milovníky Azijských hororů. První příběh je velmi klasický a předvídatelný. U druhého příběhu se podepsal autorův moderní styl a akčnost (bohužel na úkor levných speciálních efektů, ale divák promine, rozpočet je rozpočet...). Třetí příběh je pojat s velkou dávkou humoru. A čtvrtý, ten je opravdu strašidelný... Ode mne 80%