Recenze (406)
Thugs of Hindostan (2018)
Opulentní lejno.
Skvrna (2019)
Vítězství formy nad obsahem.
Gully boy: Kluk ze štrýtu (2019)
Můj čas ještě přijde. Jasně, socialistická agitka. Ale kdo tu jejich realitu neviděl, nepochopí.
Jagga Jasoos (2017)
Velice podhodnocený film. Styl, hudba a barvitý děj, který ani na chvíli nenudí.
Hichki (2018)
Nebezpečné myšlenky po indicku.
Duch ve stroji (2017)
Předělat GITS na Robocopa, to chce hodně představivosti.
Sultan (2016)
Snad žádný jiný film mě nepřesvědčil tolik, že Salman Khan neumí hrát. Ať se drží komedií, ale dramata, v nichž má vyjadřovat obličejem city, a namísto toho civí jako tele (v tom si může podat ruku se Sanjayem Duttem), to fakt ne. S Anushkou mu to taky moc nesedlo, ale ta aspoň trochu hrála.
A Chinese Odyssey: Part Three (2016)
Čínská odysea 3, synonymum pro maglajz. Ten scénář snad vymýšlel magor.
Dobrodružství Robinsona Crusoe, námořníka z Yorku (1981)
V mládí jsem to měl rád, ale dnes mi to přijde zoufale nevtipné až ubohé.
Pohádky pana Donutila (2015) (pořad)
Naprosto neuvěřitelná hysterie ohledně průměrných pohádek.