Recenze (406)
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Za dvě kvůli deus ex machina závěru.
Predestination (2014)
Že není v titulcích ani jeden cimrmanolog, považuji za podvod.
Specialisté - Jako v nebi (2022) (epizoda)
Když člověk určí vraha po pěti minutách, tak asi ve scénáři udělali soudruzi chybu
Živý terč 2 (2016)
Jedna hvězda za souboje, jinak to naprosto nedávalo hlavu ani patu.
Duna (2021)
Jak se dívat na film podle knihy, jejíž příběh znám jako vlastní boty? Jedině tak, že budu obdivovat dokonalé zpracování a bedlivě si všímat, kde si troufli jít filmaři vlastní cestou. Tady musím pochválit Villeneuva, že se mu povedlo až na několik, zřejmě nutných, vysvětlovaček celkem držet příběhu. I když by se slušelo „dát mrtvému vodu“, to se mi nepovedlo. Přesto dávám filmu 9/10. Těším se na druhý díl a jelikož se má jednat o trilogii, tak i na Spasitele Duny. „Nebudeme utíkat. Půjdeme důstojně. Uděláme, co je potřeba udělat.“
A Bit of Fry and Laurie (1987) (seriál)
As a critic, I found this very predictible.
Gekidžóban City Hunter: Šindžuku Private Eyes (2019)
Už jsem nedoufal, že něco ze světa City Huntera uvidím. Cameo potěšilo, ale bylo to málo.. Děj nepřinesl postavám téměř nic nového. Ale nostalgie jak sviň. Takže 70 %.
eXistenZ (1999)
Prapodivnost. Spíše to připomíná epizodu TV seriálu než film. Za 15 mega bych si přál aspoň pořádný scénář, když už ne výpravu.
Zátah: Vykoupení (2011)
Když neozbrojený hlavní hrdina prochází chodbou s mrtvolami a nenamáhá se zdvihnout ani nůž, je jasné, že je tu něco špatně. Děj mimo bitky je mizerný, a jak se film chýlí ke konci, i ty bitky jsou za hranicí chápání i pro tento druh filmu.
Trhlina (2019)
A to je čo toto?