Recenze (149)
Ospalá díra (1999)
Nuda. Navíc Depp tam nehraje zrovna 2x procítěně, v 60% filmu jsem přemýšlela, na jakou kameru zrovna hraje. Což jsem se u něj divila. Asi byl nemocnej. Jinak horror? Asi jo, protože jsem si samým strachem šla udělat kafe, chleba s máslem a ještě stihla dojít na záchod a světě div se, o absolutně nic jsem nepřišla.
Aféry (2011) (seriál)
Prý drama. Náhodou je to dobrá komedie českého herectví.
Život je stres (2008)
Film je opravdu odporně zbytečný, ale musím říct, že v celém tom hov*ě byla 1 vtipná scéna a to jak babička nakupovala koberec s šéfem za ní.
Funny Games USA (2007)
Ani jsem na to koukat nechtěla, jenže k mé smůle lidé na internetu nevidí rozdíl mezi Funny Games a Funny Games U.S. Jinak: možná to bylo sem tam depresivní, ale film kazila scéna, která byla přetočena (WTF? Nejenže je to hnusný a na nic, ale ještě máme pěkně další dění scény na talíři), dále záběr na plátěnky, na kterých samozřejmě nechybělo "All Star" a dalších předopovídatelné scény, ale zase abych tomu hodně nekřivdila, na remake je to dobrý. 4 -
127 hodin (2010)
127 hodin zavání originálem a i možná z větší části je, nicméně nemám potřebu si ho pustit podruhé.
Zlato (2009)
Film o pejskovi.
Kráska v nesnázích (2006)
Skvělý výkon Jiřího Schmitzera! Nicméně nic převratného.
Katka (2009)
Tyhle dokumenty vnímám jako velmi pozitivní prevenci do pro děti a mladistvé, protože je to pro ně zřejmě účinnější, než čtení Mementa. Bude to furt, ale třeba to zmírní o 0,08% potenciálních závislých. Čili jsem neřekla nic novýho ani chytrýho a můžu jít zas tlachat jinam. Čau
Paranormal Activity (2007)
Ať říká kdo chce, že je to zívačka a není na tom nic děsícího, pro mě ale bylo. To čekání na to, co se stane a natahování scén v noci mě mučilo. Závěrečnou scénu jsem důstojně nevydržela.
Revizor (1933)
Burian je prostě špička.