Recenze (91)
Útes smrti (2010)
Tož tomu říkám thriller... :-)
Tamara Drewe (2010)
To finále sice moc komediální nebylo, ale jinak britové tento žánr prostě umí...
Piraňa 3D (2010)
Občas tedy opravdu nechutné, ale bavilo mě to...:-)
Lidožrout (2002)
Zajímalo by mě, zda se u natáčení bavili i tvůrci, či to mysleli vážně... Opět další napodobenina čelistí, ale tentokrát opravdu velmi špatná. Na obřího megalodona stačil v celám filmu jediný záběr bílého žraloka, který se zrovna vynořil z vody a otevřel tlamu.. ,,Mistři triku" do jeho tlamy postupně nechaly vplout několik nešťastníků a pak i pár motorových člunů... Ale diváci nejsou blbí, tak tento záběr pro jistotu v půli vfilmu zrcadlově obrátíme, ať je změna.... No fakt mě to bavilo :-)
Podivní (2010)
Žánrová lahůdka! :-)
Román pro muže (2010)
Ty ,,odpady" tu nechápu.....náhodou to bylo moc příjemné...
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Nemělo to chybu.... :-)
Probuď se, špione (1982)
Brilantní krimi.... :-)
MR 73 (2008)
No ze začátku mi to přišla celkem nuda, ale s přibývající stopáží se z toho vyklubalo skvělé psycholgické drama... a Daniel je úchvatný...
Povolání vrah (1997)
Pro mě tedy celkem zklamání.....