Recenze (943)
Pearl (2022)
Pre mňa najväčšia kktina tohto roka.
Hjemsøkt (2017)
Zatiaľ najslabší nórsky počin aký som videl.
Cecilie (2007)
Táto duchárska dráma má ku hororu ďaleko asi ako ja ku astronautovi.
Dobrou noc, mami (2022)
Naomi na svoj vek super..inak......je to magor!
Vražda v Londýně (2022)
Správna komédia
Kletba (2020)
Nie som rasista, ale bolo mi v podstate jedno ako to skončí..celkovo slabé a bez napätia.
The Reef: Stalked (2022)
Nečakane som bol miestami napätý, ale aj tak je to dosť slabé..
If I Can't Have Love, I Want Power (2021)
Taký dlhý videoklip som ešte nevidel.
Moloch (2022)
Až čumím čo ľudia dokážu natočiť za nudné kktiny
Paralyzující strach (2021) (TV film)
Ach ach..V poslednom čase mám šťastie na kktiny...to že je to tv film, a že teda naozaj je, som si tiež mohol skôr všimnúť tela jedno.