Recenze (940)
Čarodějnice (2015)
Uspávanka.
Unfriend (2016)
Je to veľmi milé prekvapenie, od nemcov by som veru niečo takéto nečakal. Dobre pozerateľné. A verbal je úbožiak...nie iné som chcel..jaaj...úbohý kokot.
Boj za svobodu (2016)
Čo sa týka filmu Free State of Jones môžem povedať len jedno.. A to je, že je až neskutočné aký obrovský je verbal kokot.
13: hra smrti (2006)
Americká verzia sa mi asi páčila viacej.. Minimálne som hercom viac veril..tu to bolo miestami až komediálne. Tie dve učiteľky..strašné niečo.
Pistolnice Jane (2016)
Ak by sa jednalo o televízny film na nedeľňajšie poobedie, tak v pohode.. Ale toto nebol televízny film na nedeľňajšie poobedie.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Zdá sa to iba mne, alebo je to naozaj úplne zbytočný film?
Green Room (2015)
Zo začiatku teda dosť psycho.. No isto to nie je dráma, ako vraví kámo LD, ale.. Miestami celkom slušne pozerateľný thriller. Ja som spokojný.
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Neviem sa rozhodnúť, či sa mi to páčilo alebo nie. Ak sa mi to bude páčiť dám za tri ( na viac to ozaj nemá) a ak nie, tak jednu hviezdu. Ale určite nesúhlasím s tu miestnymi "odborníkmi" na filmy, ktorí sa po sebe opičia a tvrdia, že je to total sračka a škoda slov.. Každý nech si vytvorí názor sám. Ja to radím medzi pozerateľné. A už som sa aj rozhodol..
Hurá na fotbal (2013)
No tak od Pixaru to má strašne ďaleko, to ma zase neserte, ale inak to bolo, keď odmyslíme tie trápne miesta, až prekvapivo zábavné a pozerateľné.
Vojtěch (2015)
Ak by som šiel na toto do kina, tak ma určite jebne.