Oblíbené filmy (4)
Před soumrakem (2004)
Nejkrásnější film jaký jsem viděl, první film, který je o všem, aniž by se v něm stalo něco jiného než si jen dva lidé povídali. Film na který tento film navazuje jsem neviděl a vidět nechci, protože je to zbytečné. Něco tak lidského, romantického a zamyšleníhodného jsem nikdy neviděl. Je to hardcore romantika a hlavně zážitek...
Vetřelec (1979)
Jednicka je horor se vsim vsudy a dvojka je akční áčko. Každý z těch filmů je jiný, někomu se líbí I-cka, nekomu II-ka. Faktem je ze vyborne jsou oba dva dily. Jednička je pro mě sci-fi dodnes nepřekonaná atmosférou... R.H. Giger jako otec surealistickeho vzření alienů je mistr ve svém oboru. Nechce se mi ani věřit, že tak dokonalý film vznikl v roce 1979...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Film z moji TOP05. Na tu dobu neuvěřitelné efekty (jejichž kvalit i značně pozdější trojka nedokázala dosáhnout). Výborný psycho soundtrack, znovu zmíním neuvěřitelné efekty (ve filmu přitom přeměny T1000 zaberou pouze 3 minuty) a změna zlého terminátora na ochránce. Geniální tah a jedno z nejlepších sci-fi všech dob. Viděl jsem minimálně 30x.