Recenze (5)
Medvídci (2001)
Mne sa ten príbeh ĺúbil.
Gumídci (1985) (seriál)
1.Káčerovo 2:Kid, Balú a Rebece 3. Gumkáči Moje obľúbené dysneyovky. A keď som bola malá, som vymýšľala nové dobrodružstvá Kida, Balúa a Rebeky.
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Ja som film ani seiriál myslím ešte nevidela, ale nedávno som čítala knihu. Stále sa mi ale marí, že som ju už niekde predtým videla. každopádne je to skvelá rozprávka, aj zábavná.
LazyTown (2004) (seriál)
to je rozprávka pre malé deti. to nemá vôbec dej, ale je to poučne. a ako to blbne deti?
Arthur (1996) (seriál)
Je to super rozprávka, len keby boli v českom znení mená ako v origináli. To jest: alá bohatá opica sa volá Merry alica Crosswire, ale volajú ju Muffy. Arthurová sestra sa volá didabju - dora winford a zajac je Baster. Inač ej to pekná rozprávka. lepšie než ten hnusný Lazytown! ČO si o ňom myslíte?