Poslední recenze (412)
Zelenáč (2018) (seriál)
Začátečník u policie co vlastně každý den střílí, řeší složité případy během jednoho dne a čistí cestu před SWAT jednotkami. Během prvního týdne u LAPD zažil více, než průměrný veterán českého URNA útvaru. První 2-3 díly nasvescovali i pár vtipů, těch ovšem během dalších dílů ubývalo až se nakonec úplně vytratili. Nedivím se průměrnému amikovi, že se mu seriál líbí, čemuž nasvědčují čtyři řady seriálu. Já skončil někde v půlce první, kdy tři zelenáči zatkli během 4 měsíců stovky lidí a talsi desítky zastřelili. Asi jsem průměrný Čech no. 30%
V ráji (2023)
Velmi zajímavá myšlenka která ještě není až tak okoukana (ano, pár podobných filmu je). Ovšem co se týče spadu a rychlosti děje, mohlo to jít trošku rychleji a mít větší spád, poté by jistě bylo vyšší hodnocení. Za erotickou scénu se stařenkou by měl herec dostat fakt velký honorář 😅. 60% a je to mezi 3-4*
Umbrella Academy (2019) (seriál)
První a druhá série jsou fajn, neříkám že super, ale ani špatný. Třetí série už je opravdu moc po čtyřech dílech vypnuto a zapomenuto. Kecy, transgenderi, silné tlačení na vtip, který prostě chybí. Nebýt třetí série, zasloužený h 70%. Takto horších 50.