Poslední recenze (4)
Kung-fu bratři (1979)
Hodně povedený kousek mistra Samma Hunga v kombinaci se skvělými Lau Kar Wingem, Leung Kar Yanem a Yuenem Biaem. Skvělá choreografie bojových scén, které nejsou nudné, hodně povedený "mish mash" styl Samma a kombinace tlustého,těžkého opičáka Samma a chudého,lehkého opičáka Yuena je naprosto úchvatná. Děj filmu je okořeněn Sammovým humorem, co dělá s filmu hezkou podívanou, která musí snad každého rozesmát. Minimálně 9/10
Cheung booi (1981)
Skvělý závěr, hodně bojových scén, skvělý Lau Kar Leung, ale trochu přehnaný humor (anglicky studující Ah Tao a jeho přátelé, kteří mimochodem chyběli ve finálních bojech). Celkem podařená je postava "Auntie", které bojové dovednosti jsou téměř mistrovské. Scény, ve které se oblékne jako "moderní" žena a na závěr filmu jako blondýna mluvící anglicky taky znižují mé hodnocení.
Encounter of the Spooky Kind (1980)
Film aka mystery horor martial komedy ??? Nebýt hlavního hrdinu Samma Hunga a ke konci filmu pár hezkých i když humorních a zrychlených soubojů, hlavně té se židličkou, musel bych tenhle film hodnotit jako odpad. Sammo má hodně lepších filmů a proto jen jedna hvězda.