Recenze (25)
28 dní poté (2002)
Mne sa filmik veľmi páčil, hlavne ústredná myšlienka s ktorou absolútne súhlasím. Ľudia sú najväčšie svine. Amen. Inak klasicky boylovsky na úrovni spracované. :-)
Mělký hrob (1994)
Teda. Dannyho prvotina a ihneď takto zostra? Bolo tu všetko: od čiernej komédie, cez psychotriller až po strhujúcu drámu a záver ako z osvietenia.:-) Skvelý film, skvelý scenár, skvelí herci. Tento film mi ešte dlho bude rezonovať v hlave. Odporúčam.
Srpnový underground (2001)
Chcel som si pozrieť niečo hnusné, že možno pochopím čo na tom tých pár jedincov vidí. Nechápem. Asi proste nie som psychopat. Čo už.
Michael Clayton (2007)
Vynikajúci triler z právnického prostredia, úplne odlišný ako všetky čo som doteraz videl. Clooneyho herecký výkon mi vyrazil dych, možno preto že som naňho zvyknutý hlavne v menej dramatických úlohách. Treba vidieť!
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Teda musim sa priznať že na prvý krát sa mi to moc nepáčilo,ale na druhý krát som sa rehotal ako blázon. Presne ako na Burn after reading.To je proste coenovský štýl. 80 percent.