Recenze (554)
Psi (1979)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=10646
Hammerhead (1968)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=39697
Chobotnice - Il cuore del problema (1990) (série)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=2421
Chobotnice - Série 4 (1989) (série)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=2421 ●□●□●□ po dnešním zhlednuti a v snad po čtvrté v životě teto 4.série je a musím ocenit vynikající hudbu, která je famózní a nedá se na ni vůbec zapomenout.
Chobotnice - Série 3 (1987) (série)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=2421
Chobotnice - Série 2 (1986) (série)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=2421
Chobotnice (1984) (seriál)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=2421
Zkázonosná kometa (1984)
2.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27885
Spirit - divoký hřebec (2002)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=30121
Tiché místo na venkově (1968)
1.dabing ■■■■ https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=18881