Recenze (149)
Návrh (2009)
Vcelku příjemná romantická komedie, která slušně odsejpala a chvílema i slušna pobavila 65%
G. I. Joe (2009)
Tak v týhle scifi akčňárně jde sakra vidět ten megarozpočet, v podstatě od začátku dokonce akční jízda s trošku přihlouplým, ale přesto ne nudným dějem (zdravím watchmeny), akční pasáž v Paříži překonává snad i akční scény v Transformers 80%
Zakázané království (2008)
Je to taková dobrodružná kungfu pohádka s přestárlou dvojicí Li, Chan, která příjemně odsejpala 65%
Líbáš jako Bůh (2009)
Fandové trapných nováckých a primáckých seriálů budou asi spokojení, ovšem ten zbytek s alespoň trošku dobrým vkusem bude umírat nudou a jen kroutit hlavou, po hodině jsem to vzdal, další hroznej českej film...10%
Ohnivá sedla (1974)
Sice to není tak dobré jako ZAZ parodie, fekvence vtipu tu není až tak velká, ale zase to vynahrazuje na parodii vcelku koukatelný děj 70%
Lékařská akademie (2004)
Nechápu ty odpady. Sice trohu drsnější komedie, ale nechybí jí pořádná dávka vtipu, což se u většiny ostatnách říci nedá...70%
Hory mají oči 2 (2007)
Remake jsem vychvaloval, ovšem toto pokračování mělo směřovat raději rovnou na dvd...typické pokračování parazitující na názvu původního filmu, ale jinak je to děsná volovina 35%
Hory mají oči (2006)
Velice dobré. Jedene z těch mála remaků, kteří dokázaly překonat svojí původní předlohu! 75%
Kámoš k pohledání (2009)
Konečně zase jednou komedie, která není klišovitá, nudná a hlavně je vtipná! Rudd je sice celkem nevýrazný herec, ale když se konečně asi po půl hodince objeví Segel, pak začne ta pravá zábava 75%
Rychlí a zběsilí (2009)
Perfektně natočená úvodní sekvence...a to je skoro vše co se dá na tomhle filmu pochválit. Pokud patříte mezi auto-maniaky pak si přihoďtě jednu hvězdu, ale dějově šel tento film naprosto mimo mně a tak jsem si užil jen celkem slušnou akci. A taky musím uznat, že je to lepší než průserová trojka...50%