Recenze (220)
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Extrémně nevyvážené, ale místy geniální. Po prvním WTF díle jsem se do toho dostal a s nejčistším svědomím prohlašuju, že Noel Fielding je übercool týpek
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
1. série - 95 %, 2. série - 95 %, 3. série - 100%, 4. série - 95%
Nickyho rodina (2011)
Emocionální zničení před televizní obrazovkou. Pokud vynechám hrané pasáže, obdivuju dostatek archivních materiálů, přítomnost nejznámějších českých hlasů, a od pasáže z BBC dál i výzvu k dělání něčeho, co změní svět. Veliký respekt, k osobě, k dokumentu, i zpracování.
The Playboy Club (2011) (seriál)
Hodně králíčků, hodně martini, skvělá atmosféra a skvělý soundtrack... Takovýhle seriály by se prostě rušit neměli...
Pan Am (2011) (seriál)
Nejlepší epizody - Ich Bin Ein Berliner, One Coin in a Fountain, Unscheduled Departure, Secrets And Lies
Železná lady (2011)
Čekal jsem něco jiného - místo zajímavého politického životopisu tu máme halucinacemi trpící důchodkyni. Film vynechává souvislosti a začíná i končí nikde. Škoda, že si Meryl odbyla svou životní roli ve stopěti minutách zklamání...
Warrior (2011)
Rozhodně nepřehajpovaný sportovní drama, jeden z filmů roku úspěšně balancující na hranici sladkobolu. Pecka
Byt (1960)
...shut up and deal...
Kulový blesk (1978)
To nejlepší ze Smoljaka a Svěráka, co věta to perla. Moje nejoblíbenější česká komedie, která nebude překonána. Že ti neni hanba Knotku...