Oblíbení herci (10)
Zachraňte vojína Ryana - Trosečník - Zelená Míle - Forrest Gump
Střihoruký Edward - Piráti z Karibiku 1,2,3 - Veřejní Nepřátelé
Odvaha pod Palbou - Stav Obležení - Sběratel Kostí - Training Day - Deja Vu - Americký Gangster - Únos Vlaku 123 - Nezastavitelný - Kniha Přežití
24 Hodin můj nejoblíbenější seriál.
Sedm - Seznamte se, Joe Black - Spy Game - Dannyho Parťáci 1,2,3 - Troja - Hanebný Pancharti
Rambo 1,2,3,4 - Rocky 1,2,3,4,5 - Cobra - Tango Cash - Kriminál - Demolition Man - Cliffhanger - Specialista - Soudce Dredd - Nájemní Vrazi - Denní Světlo - Země Policajtů - Formule! - Expendables: Postradatení - prostě skoro každý jeho film. Vždycky si vzpomenu na svá dětská léta, když jsme za minulého režimu hltali jeho staré filmy na kazetě dabované jedním hlasem.
Matrix 1,2,3 - Bod Zlomu - Nebezpečná Rychlost - Constantine - Street Kings
Dobrý Will Hunting - Agent bez Minulosti - Bornův Mýtus - Borneovo Ultimátum - Skrytá Identita - Zelená Zóna
Armageddon - Pearl Harbor - Nejhorší Obavy - Město
Bez komentáře, je prostě skvělej.