Recenze (6)
Nine (2009)
Největší zklamání za dlouhou dobu. Na to, kolik zde hraje krásných a talentovaných lidí, to bylo nudné, utahané a postrádalo to vývoj. Písně bez nápadu, bez náboje, o ničem...zazpívané ne vždy tak, aby to aspoň upoutalo pozornost. Fergie děsivá. Penelope vtipná. Marion nádherná. Sopfia obdivudně zachovalá. Nicole roztomilá...ale její roli jsem nepochopila vůbec...a píseň? Ach bože, proč jí vůbec někdo skládal? Neskutečně špatně strávené dvě hodiny života..a nejsmutnější je, že další Chicago se nekonalo a přitom bylo tolik očekávané....to, že se na začátku opakovala scéna, kterou známe téměř totožnou ze Chicaga, to nezachránilo. S politováním musím opakovat, že jako film... jako dokument o natáčení filmu...i jako muzikál to stálo za starou bačkoru a je to škoda.
Ať žije S Club! (2002) (seriál)
Aspoň za to zpívání, ne?
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Autora zničit...tohle se nemělo stát.
Pokémon (1997) (seriál)
1 hvězda, protože s tím jistě měli práci :))) a protože jsem se na to neváhala dívat...a pak je tu "Saidak"...tak kvůli tomu. Jinak je to bezduchá spatlanina, která rozhodně vývoj dětí moc nepodpoří.
Velké putování Bolka a Lolka (1977)
Tento film pro malé diváky si rozhodně dokáže udržet pozornost, je to napínavé, vtipné a hezky vypadající :) Je to zkrátka moc hezká pohádka, která je i nadčasová, takže by nemusela zapadnout mezi vší tou "nádherou", co se dělá dnes. Moje kazeta s Bolkem a Lolkem je už značne prodřená, což vypovídá o tom, že to na dítě asi udělá dojem :) Rozhodně uchovat pro další generace!...jestli nás s tím tedy nepošlou do háje...není to 3D no... :)
Gumídci (1985) (seriál)
Rozhodně nejlepší zboží na dětském trhu... bez Gumídků už dětství nebude tak super :) A "Gumkáči singl"... nejlepší legrace pro české ucho, omluva slovenským kolegům.