Recenze (224)
Hlas Česko Slovenska 2 (2014) (pořad)
Ha ! Tak to si musím pomachrovat nad prvním odpadem, protože je mi na blití jen když omylem vidím půl okem ukázku na porotu nebo co to je kurva za zkurvený zmrdy. Nasrat do držky všem buzíčkum co na to čumí s pérem v ruce a trest smrti pro tvůrce a vystupující. Ty kurvo vole,tak nečum a skoč do zdi!
Soukromý život Miloše Kopeckého (2013) (TV film)
Nechápu proč se ve třetím dílu dost věcí opakovalo a stará Kopecká občas ani neví co blábolí, ale i tak zajímavé nahlédnutí do života jednoho z nejlepších českých herců. Jo a ten uplně nejlepší se kvůli němu i porval:D
Nelítostný souboj (1975)
Hodně se mi libilo jak se nikdo s nikým nesral.
Po stopách krve (1969)
Chtěl si vidět krev !
Torque: Ohnivá kola (2004)
Ale jo, pořád jsem se smál jaká je to kokotina a nakonec to hodně rychle uteklo a splnilo účel.
Šestiraňák (2004)
Surfařka po vagónech :D
Napoleon (2012) (seriál)
Musím zvýšit na plnej počet, je v tom snad každej detail o Napoleonovi a můžu jen doporučit každýmu koho tato doba zajímá. Sice jak píše liborek, některý animace působí čurácky ale zas nákresy bojiště jsou perfektní. Určitě vhodný i jako studijní materiál.
Sharpova čest (1994) (TV film)
Já to říkám pořád. Smrt církvi!
Sharpův orel (1993) (TV film)
Nebavilo mě to tolik jako první díl ale asi chyba že jsem to sjel na jeden zátah a chtěl už dělat neco jinýho.
Sharpovi střelci (1993) (TV film)
Hodně mě to bavilo a furt se u toho tlemil každé kravině a hlášce. Z historickýho hlediska jsem sice na straně Frantíků protože dávali církvi na prdel ale bohužel Španěláci byli fanatičtí kokoti. Jinak Sean Bean je dobrej a Brian Cox jede tradičně bomby. Časem sjedu asi všechny díly.