Recenze (229)
Dylan Moran: Yeah, Yeah (2011)
Král jako vždy......
Líbáš jako ďábel (2012)
Druhá půlka filmu je už hodně přepálená.....
Štamgast (1987)
Konečně někdo kdo mi rozumí.....
Apokalypsa (2006)
Dvě a půl hodiny jsem se nechal pomočovat od R.Kellyho.......super))))))
Jak se Aleš potkal s Harry Potterem (2007) (amatérský film)
Většina lidí co vytvořila vyjimečná díla tak buď stále jsou,nebo byli na drogách......tenhle je prostě čistej no,co byste jako chtěli.Kolik z vás by za střízliva něco takovýho udělalo.....
Neuvěřitelná cesta (1993)
Za mala jsem to miloval,znova to už nechci viděť ať si to nezkazím....
Horší než smrt (2007)
LSD a liliput super........zbytek jsem už zapomněl.
Sexy 40 (2009)
Catherine Zeta Jones........
Moon (2009)
A kdo není klon?
Hop (2011)
Jak tomu zajícovi může vůbec někdo přát splnění jeho snů.Tak otravnou postavu jsem ještě nikdy neviděl.....