Recenze (13)
Pařba v Bangkoku (2011)
Tento film bol aboslutnym sklamanim. Plytky dej, mnohe nedovysvetlene zapletky a otrocka schema z prveho dielu, neboli zarukou kvalitnej zabavy - aspon pre mna. Divak sa zabavi na absurdnych a jednoduchych vtipoch, ale neda mu to nic viac. Mnohé sceny su opakovane a filmu chyba dynamika, ktora dokazala z jednotky urobit skvelu legendu. Po zhladnuti druheho dielu som mal chut zhliadnut jednotku este raz alebo dvakrat. Najvtipnejsie na celom filme bol mr. chow a jeho smrtelny pad alebo sfertovana opička. Dej filmu je lahko predvidatelny a neprinasa takmer ziadne nove gagy alebo napatie.
Kazatel (2011)
Popravde je Priest pre mňa jedným obrovským sklamaním, ktorý je plný klišé a neponúka divákovi nič, čo by niekde inde nevidel. Nápad je síce dobrý, páčilo sa mi spracovanie, že dej samotný sa odohráva akoby počas "medzivojnového" obdobia medzi ľuďmi a upírmi, niektoré scény však boli prestrelené, ako napr. upír, ktorý dokáže žiť na slnku - blud. Druhú hviezdičku dávam za kulisy, pekné efekty a 3D spracovanie. Film však rozhodne neodporúčam ako horor.
Pan Nikdo (2009)
no priznam sa, že som tento film ani nedopozeral do konca, zaspal som niekde v polovici. pomerne nejasná časť so striedaním jeho životov mohla byť pre mňa zaujímavá, keby sa ešte rozvila viac zápletka, takto tomuto filmu nemôžem dať veľmi dobré hodnotenie.zároveň súhlasím s tým, že záverečná sekvencia nič nevysvetľuje a nehovorí nič, čo by nám umožnilo tento film zaradiť medzi extra super špeciálne, režisér to nedotiahol do konca.